mako
פרסומת

גברית מבעבר וחסכונית כתמיד – ניסאן מיקרה המחודשת בארץ

הגרסה מתוחת פנים של המיקרה של ניסאן נוחתת בארץ עם חזית בעיצוב מחודש שיאפשר גם לגברים להתחבר לדגם. במקביל תא הנוסעים שודרג, מציג שימוש בחומרים איכותיים יותר ונהנה מעיצוב עדכני. המפרט הטכני לא השתנה וכולל מנוע 1.2 המפיק 80 כ"ס שמוצע בגרסה ידנית ואוטומטית רציפה. החל מ-70 אלף שקלים

נעם וינד
mako
פורסם:
ניסאן
הקישור הועתק

ניסאן

המיקרה החוגגת השנה 30 שנה להיווסדה ומציינת מעל ל-7 מיליון יחידות שנמכרו מסביב לעולם, מציגה כעת את מה שמכנים בניסאן "ריענון מעמיק" לדור הרביעי שהוצג ב-2010.

לטענת רבים, הדור הרביעי סבל ממראה מעט מסורבל ולא הומוגני בשל ניסיון של מעצבי החברה לשלב בין אלמנטים מעוגלים שהיו אופייניים לדגם בדורותיו הקודמים ויצרו לו זהות נשית ברורה לבין מרכב מעט רבוע יותר שאמור היה להפוך את הרכב לפריט יוניסקס.

בניסאן הבינו שהשילוב הזה לא עובד טוב ובהתאם לשאיפה לפנות לכל קהלי הלקוחות עיצבו מחדש את החזית שהפכה מחודדת, דינמית ובעיקר גברית יותר. בין יתר המרכבים שעושים את המהפך ניתן לציין את יחידות התאורה הזוויתיות, כונס האוויר הגדול שבפגוש הקדמי וסבכה בצורת טרפז הפוך המזכירה את זו שבקשקאי שבמרכזה לוגו החברה ומתחתיו עיטור מצופה ניקל. אגב, בניסאן טענים שלמרות שמדובר רק במתיחת פנים, יותר מ-50 אחוזים מחלקי המרכב עוצבו מחדש.

ניסאן
פרונט אגרסיבי מבעבר

גם תא הנוסעים זכה לשדרוג מבורך בכל הקשור לאיכות החומרים ולצבעי הפלסטיק שנראים כעת טוב מאלו שבדגם המוכר.

בין היתר הקונסולה המרכזית ופתחי האוורור זכו לעיצוב מחדש ולגימור בשחור מבריק ומשענות היד שבדלתות, מרכז ההגה, ידית ההילוכים ומסגרת הקונסולה זכו לעיטורים בצבע כסוף.

מערכת השמע המקורית כוללת כניסות לנגנים וברמת הגימור הגבוהה המפרט כולל גם בקרת אקלים דיגיטאלית, בקרת שיוט, קישוריות בלוטות', מושבי בד דמוי זמש, פנסי ערפל קדמיים, חיישני אורות וגשם, קיפול חשמלי של המראות, שליטה מההגה על מערכת השמע והדיבורית וחישוקים קלים.

אין שינוי ביחידת ההנעה של המיקרה החדשה שכמו בעבר, תכלול מנוע בנפח 1.2 עם 3 צילינדרים המפיק 80 כ"ס בשידוך לתיבות הילוכים ידנית עם חמישה יחסים או אוטומטית רציפה.

ניסאן
שדרוג באיכות החומרים
פרסומת

נתון פליטת המזהמים עומד על 115  גק"מ וצריכת הדלק הרשמית מדווחת על נתון של 18.5 קילומטרים לליטר.
רוב הלקוחות שרוכשים מכוניות כמו המיקרה הם לא בדיוק קהל היעד למאוצי רמזורים, ונראה כי רדיוס סיבוב קטן של 4.65 מטר שמקל על תמרונים בעיר בוודאי יותר יעניין אותם יותר, אבל אם בכל זאת הם יתעקשו הם יוכלו לראות את הספרות 100 על הספידומטר בתוך 14.5 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 163 קמ"ש.

הקטנה של ניסאן  תוצע בארץ ב-3 גרסאות מרכזיות ובמחירים תחרותיים יחסית לרכבי סופר מיני: מיקרה ויזה עם גיר ידני תוצע, כאמור, ב-70 אלף שקלים, מיקרה ויזה עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה ב-85 אלף שקלים ומיקרה אוטומטית-רציפה ברמת הגימור אסנטה ב-90 אלף שקלים. בקרסו מציינים כי מדובר במחירי השקה שיוצעו עד סוף חודש דצמבר ושבהמשך מחירה של המיקרה צפוי להיות גבוה יותר.

 

ניסאן
אפשרויות להתאמה אישית