המיקרה של ניסאן מקבלת זריקת גבריות
ניסאן חושפת גרסה מתוחת פנים למיקרה הקטנה. העדכון אמור לטפל בנקודות התורפה העיקריות של הסופר מיני היפנית - העיצוב השנוי במחלוקת ותא הנוסעים האפרורי והלא מזמין. בינתיים, עד שתגיע ארצה, היבואן מנסה להפיח רוח חיים במיקרה המוכרת באמצעות מהדורה מוגבלת במחיר אטרקטיבי המציעה שילובי צבעים מעניינים


הדור השלישי שהושק ב-2002 והגיע ארצה ב-2006 ניחן בעיצוב עגלגל וייחודי שהפך את המיקרה לאחת המכוניות בעלות הזהות המגדרית הברורה ביותר.
הדור הנוכחי שנחשף בתערוכת ז'נבה ב- 2010 והגיע ארצה ב-2011 ניסה להציג עיצוב עם קצת יותר נגיעות יוניסקס וכלל שילוב בין אלמנטים מעוגלים בהשראת הדור הקודם (כמו יחידות התאורה) ומרכב מעט רבוע יותר. התוצאה הייתה שנויה במחלוקת והיו שטענו שהמיקרה סובלת מחוסר הומוגניות. מעבר לכך היא לא הציעה רמת איכויות שעמדה בקו אחד עם המתחרות העדכניות מאירופה ואפילו קוריאה ולכן זכתה לפופולרית בעיקר בקרב חברות השכרה וציי הרכב.

בניסאן כנראה היו ערים לביקורת וכעת נחשפת גרסה מתוחת פנים למיקרה שמוגדרת כרענון מעמיק המטפל בנקודות אלו בדיוק. עיצוב החזית הפך מחודד, דינמי ובעיקר גברי יותר בזכות יחידות תאורה זוויתיות, כונס אוויר גדול בפגוש הקדמי וסבכה בצורת טרפז הפוך המזכירה את זו שבקשקאי שבמרכזה לוגו החברה כשתחתיו עיטור מצופה ניקל.
גם תא הנוסעים זכה לשדרוג מבורך בכל הקשור לאיכות החומרים ולצבעי הפלסטיק שנראים כעת טוב בהרבה מאלו שבדגם המוכר. מעתה במרכז הקונסולה ניתן יהיה למצוא מסך מגע בגודל 5.8" עם חיבור בלוטות' לסמארטפון ומערכת ניווט עם אופציית "Google Send-To-Car" המאפשרת להזין את מסלול הנסיעה הרצוי למערכת הניווט מהמחשב או מהסמארטפון לפני שהגעתם לרכב. עם זאת לא בטוח שהמסך ומערכת הניווט יכללו במפרט הגרסה הישראלית.
אין שינוי ביחידות הכוח של המיקרה החדשה שיכללו, כמו בעבר, את מנוע שלושת הצילינדרים בנפח 1.2 ליטר המפיק 80 כ"ס בגרסה האטמוספרית המוכרת לנו וגם גרסה עם מגדש על ו-100 כ"ס שלא עשתה עליה. כמו בעבר גם הגרסה מתוחת הפנים תוצע בשידוך לתיבות הילוכים ידנית עם חמישה יחסים או אוטומטית רציפה.

