mako
פרסומת

פרסומות הרכב של סופרבול 2014

הסופרבול האמריקאי התקיים אתמול והסתיים בניצחון מוחץ של סיאטל סיהוקס שמחצה את דנוור ברונקוס. בעוד שמבחינה ספורטיבית לא היה הרבה מה לראות בגמר ה-NFL, הפסקות הפרסומות סיפקו כתמיד הרבה עניין וכיאה לאומה החיה על גלגלים פרסומות הרכב תפסו נתח מכובד בשידור. קבלו הצצה לכמה רגעי שיא

נעם וינד
mako
פורסם:
פרסומת סופרבול
הקישור הועתק

סופרבול 47
עזבו אתכם מהמשחק, הפרסומות הרבה יותר מעניינות | צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images

הסופרבול האמריקאי, שהתקיים אתמול בטמפרטורות מתחת לאפס באצטדיון מטלייף בניו ג'רזי והסתיים בניצחון של סיאטל סיהוקס שמחצה את דנוור ברונקוס בתוצאה 43-8, הוא הרבה יותר מעוד אירוע ספורט בשידור ישיר בטלוויזיה. אמנם ישראלים רבים עדיין מתקשים להבין בדיוק מהם חוקי המשחק, אבל בעבור האמריקאים מדובר בספורט הלאומי ומעבר לצופים שזכו לשים יד על כרטיס לכיסא באצטדיון, מעל למאה מיליון אמריקאים נצמדים לטלוויזיות כדי לצפות בשידור החי שמזה שנים נחשב לשידור עם נתוני הרייטינג הגבוהים ביותר, אפילו בעידן הרב ערוצי.

כשיש כל כך הרבה צופים, כצפוי, המחיר של כל ספוט פרסומת בן 30 שניות מוערך במיליוני דולרים והפרסומות שמשודרות במהלך הסופרבול הפכו מזמן מעוד מקבץ פרסומות מייגע לאירוע בפני עצמו שצופים רבים מחכים לו.

פרסומת סופרבול
השנה לא היו המון פרסומות רכב מקוריות במיוחד

הסיבה לכך היא שמשרדי הפרסום הבינו את הצורך למנוע מהצופים לזפזפ בעת מקבץ הפרסומות וטובי המוחות הקריאטיביים משקיעים חודשים ארוכים בהפקת פרסומות ייחודיות המשודרות לראשונה או באופן בלעדי במהלך הסופרבול.

אמנם תעשיית הרכב האמריקאית לא משיקה מכוניות במיוחד לכבוד הסופרבול, אבל אחוז מכובד מהפרסומות במהלך הערב הן פרסומות רכב, כיאה לאומה החיה על גלגלים.

פרסומת

הפרסומת מתרכזת בעובדה המעניינת שמשום מה בסרטים הוליוודיים את הרשעים תמיד מגלמים שחקנים בריטיים – אולי בגלל שהם יותר חדים, יותר מדויקים, מצוידים ביותר סטייל ומונעים על ידי כוח – בדיוק כמו המכוניות הבריטית עם סמל החתול האצילי.

פרסומת