mako
פרסומת

תינוקות, בחורות בביקיני, כלבים וסלבריטיז מה כבר יכול להשתבש?

פחות משבועיים לפני הסופרבול בקונצרן פולקסווגן החליטו לחשוף סרטון הומוריסטי על ההכנות לפרסומות של המותג שתוקרן לראשונה בזמן המשחק. מסתבר שגם כשמשלבים את כל האלמנטים הכי אמריקאים שיש מתינוקות דרך בחורות בביקיני, שחקני פוטבול, חיות מחמד ומפורסמים משהו בהחלט יכול להשתבש וצריך להקפיד על מינונים מדויקים. יצרנית הרכב שמתגאה בדיוק של מוצריה מבטיחה להשתפר עד למשחק

ניר בן זקן
mako
פורסם:
סופרבול 2014 פרסומת פולקסווגן
הקישור הועתק

סופרבול 2014 פרסומת פולקסווגן

עם רייטינג של עשרות אם לא מאות מיליוני צופים, הפרסומות המוקרנות במהלך התחרות נחשבות למושקעות ביותר בעולם הטלוויזיה ומיטב המוחות הקריאטיביים משקעים חודשים רבים במציאת דרך מבריקה ומקורית להציג את המוצר שלהם בספוט קצרצר שעלות השידור שלו מוערכות במיליוני דולרים.

כתוצאה מכך הפרסומות בסופרבול היו במקרים רבים אטרקטיביות לא פחות מהמשחק עצמו. בשנים האחרונות בעידן שהדיון לא פעם מתנהל ברשתות חברתיות, אתרי צפייה ושיתוף השונים נרשם שינוי מגמה ואם בעבר היה נהוג לשמור מכל משמר את הפרסומות עד לשידורן הראשון במהלך המשחק, כעת חלק מהמפרסמים בוחרים לנצל את עניין הציבור ולהפיץ טיזרים של הפרסומת מבעוד מועד.

כיאה לאומה שחיה על גלגלים בין המפרסמים הגדולים ביותר בסופרבול נמצאים יצרני הרכב שרוצים להגדיל את אחיזתם באחד מהשווקים הגדולים בעולם.

לפולקסווגן היסטוריה ארוכה של פרסומות מושקעות בסופרבול שזכו לחשיפה אדירה וסומנו לא פעם כמוצלחות ביותר על ידי הצופים. בהתאם לקהל היעד, פולקסווגן הקפידו לנצל עד תום מוטיבים שיפרטו לאמריקאים במקומות הנכונים כמו ילדים חמודים, כלבים, תינוקות, נערות בביקיני, מפורסמים ועוד.

כטיזר לקראת הפרסומת של סופרבול 2014 היצרנית הגרמנית החליטה להעלות לרשת סרטון פרודיה המציג מהנדס מרובע המסביר שבדיוק כמו שהדיוק הגרמני הופך את מכוניות הקונצרן למוצלחת, כך הוחלט לנצל את היכולות הזו לבדל את מה שעובד על אנשים כדי להפיק פרסומות מוצלחת במיוחד, התמונה מתרחקת וברקע נראית טכנאית הרושמת נוסחאות על לוח הכולל ציורים של כלבים, תינוקות ועוד. המהנדס ממשיך ומסביר שהחברה מצאה אלגוריתם לפרסומות האולטימטיבית למשחק ומציע לנו לצפות בתוצאה.

סופרבול 2014 פרסומת פולקסווגן
כל האלמנטים המנצחים מפרסומות הסופרבול בשנים האחרונות ביחד, מה כבר יכול להשתבש?
פרסומת

עם כל הטיזרים המושקעים הללו נשאלת כמובן השאלה האם יתכן שכגודל הציפיות כך יהיה גודל האכזבה. אנחנו, בכל מקרה, נהיה כאן לדווח וכמובן להביא לכם את הסרטונים המלאים ביום שאחרי המשחק.