mako
פרסומת

מחיה המתים

טרנדים באים והולכים באותה הכמות שמדינת ישראל הולכת לבחירות ועדיין נשארת בלי ראש ממשלה, אחד מהטרנדים האחרונים שתפס את תשומת ליבנו הוא "אוקיי בומר". הוא הגיע לעולם איפשהו לפני חודשיים, עשה המון רעש ומאז כבר הספיק להיעלם. כעת, מבשלה אחת מקומית בארצות הברית החליטה לא לוותר עליו ועשתה צעד מפתיע במיוחד

דור מאיר מועלם
פורסם:
אוקיי בומר
"אוקיי בומר", מהיום הבירה | צילום: shutterstock By Martin Allinger
הקישור הועתק

"אוקיי בומר" הוא טרנד שעד כדי כך עבר זמנו, שכבר נאמר עליו קדיש, השבעה הסתיימה ואפילו המאחרים הספיקו לעלות לקברו. אי אפשר לומר שלא הייתה לו תקופה (וסיבה מאחורי) יפה, אבל כמו כל תופעה - באותה המהירות שהיא צצה כך גם היא ממהרת לדעוך. ובכל זאת, אחרי שכל זה נאמר, מתברר שמבשלת בירה אחת בארצות הברית מסרבת להיפרד מהטרנד בכל הכוח. 

בחשבון הטוויטר הרשמי של Dogfish Head נכתב: "'אוקיי, בומר' הוא יותר מסתם ביטוי, כי הוא גם הבירה החדשה והבלעדית שלנו". קראתם נכון, המבשלה הודיעה על בירת החורף החדשה שלהם והעניקה לה את השם בכמחווה לטרנד, ולדרך העוקצנית ביותר של דור המילניאלס לענות לדור הבומרים שמאשים את הצעירים בכל תחלואי העולם. 

כמו שאמרנו, הבירה היא בירת חורף ובעלת 7% אלכוהול, כך שהיא תחמם אתכם יופי. באותו ציוץ, נכתב כי המשקה החדש בעל טעם חריף מעט ומורכב מקינמון, ג'ינג'ר, הל, כוכב אניס ועוד. נשמע כמו אחלה מתכון לתרופת חורף.

אז נכון שאמרנו שאוקיי בומר (עליו השלום) הוא טרנד שנעלם, אבל אנחנו חייבים להודות שקצת בא לנו לטעום את המשקה. לא מרגיש לנו שיכול להיות משהו רע בבירה עם ג'ינג'ר ואניס. "'אוקיי בומר' הפך לבירה תוך חודשיים. אמריקה היא בדיחה", כנראה שקנת שראה לנכון להגיב למבשלה בציוץ פחות הסכים איתנו.