וולטר ווייט וסנופ דוג: פרסומות הסופרבול
צפו: גם השנה המודעות גנבו את ההצגה. מהאיחוד של "שובר שורות" ועד זולנדר

הסופרבול ה-57 נערך הלילה (בין ראשון לשני) וכלל, כמו תמיד, כמה פרסומות בולטות במיוחד. כחצי דקה של פרסום מול מיליונים עלתה 7 מיליון דולר, והמפרסמים ניצלו את ההזדמנות.
חברת החטיפים פופקורן גוד ניצלה את ההזדמנות עם איחוד מחדש של "שובר שורות" (Breaking Bad), אחת הסדרות הגדולות של המאה ה-21. בראיין קרנסטון וארון פול חזרו לגלם את וולטר וויט וג'סי פינקמן, ואסור לפספס את התוצאה. צפו בנגן למעלה >>
מעבר לכך ראינו פרסומת נהדרת נוספת של פפסי, אחת הספונסריות של התחרות. בן סטילר חזר לדמותו של הדוגמן דרק זולנדר בפרסומת משעשעת במיוחד.
חברת הנעליים סקצ'רס הפתיעה עם אחד מגיבורי הסופרבול הקודם, סנופ דוג, שגנב את ההצגה בסרטון בו השתתפו הקוורטרבק טוני רומו וגם מרתה סטיוארט. ממגרש הפוטבול ועד הבית הלבן,