טביב הפסידה במשחק השני והודחה מטוקיו
ספגה 3:0 מול יריבה מתאילנד: "הלב שבור וזה הזמן להחלים"
פורסם:


נציגת הטניס שולחן של ישראל במשחקים הפראלימפיים, קרולין טביב, סיימה לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) את דרכה בטוקיו 2020 אחרי הפסד במשחק השני שלה. היא ספגה 3:0 מול פנוואס ספינגם מתאילנד, ובכך סיימה את דרכה.
הישראלית הייתה יכולה להפסיד 3:2 ועדיין להעפיל ישירות לשלב חצי הגמר מהמקום הראשון בבית, ובכך גם להבטיח מדליה שכן בענף זה מעניקים שתי מדליות ארד (כמו בג'ודו). אם היא הייתה מפסידה 3:1 היא עוד הייתה יכולה לעלות מהמקום השני לרבע הגמר, אולם בסוף היא לא הצליחה להשיג אף מערכה ובכך הודחה.
לאחר ההפסד היא אמרה לערוץ הספורט: "זה מאוד כואב. הלב שלי שבור וזה הזמן להחלים. זה הספורט. יום אחד אתה מנצח מישהו שלא היית אמור לנצח ויום אחד להפסיד למישהו שלא היית צריך להפסיד לו".
מצאתם טעות לשון?