"בא לדפוק אותנו": משחק בליגה א' פוצץ
בפרדיס זעמו על השופט ופרצו למגרש, המשחק מול נשר הופסק
פורסם:

סערה גדולה בליגה א' צפון: המשחק בין עירוני נשר לבני פרדיס פוצץ ולא הגיע לסיומו, לאחר שבדקה ה-85, ביתרון של 0:1 לזכות נשר, נשרק פנדל לזכות הקבוצה והדבר גרם לזעם וסערה מצד אנשי פרדיס - שפרצו לכר הדשא והחלו להתעמת עם השופט. לסיפור המלא, לחצו כאן
מצאתם טעות לשון?