mako
פרסומת

"בא לדפוק אותנו": משחק בליגה א' פוצץ

בפרדיס זעמו על השופט ופרצו למגרש, המשחק מול נשר הופסק

פורסם:
הקישור הועתק
sportFive1133231
צילום: ספורט 5

סערה גדולה בליגה א' צפון: המשחק בין עירוני נשר לבני פרדיס פוצץ ולא הגיע לסיומו, לאחר שבדקה ה-85, ביתרון של 0:1 לזכות נשר, נשרק פנדל לזכות הקבוצה והדבר גרם לזעם וסערה מצד אנשי פרדיס - שפרצו לכר הדשא והחלו להתעמת עם השופט. לסיפור המלא, לחצו כאן

לסיקור שאר משחקי ליגה א' באתר "דאבל-פס", לחצו כאן