mako
פרסומת

רוקסטאר הכריזה על טרילוגיית חידושים

ה-Defenitive Edition תציע את GTA 3, וייס סיטי וסן אנדרס

פורסם:
הקישור הועתק
sportFive1133339
צילום: ספורט 5
Rockstar Games
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition.
sportFive1133335
צילום: ספורט 5

בפוסט עדכון באתר החברה, נמסר כי האוסף יגיע השנה לקונוסלות הדור הנוכחי - הפלייסטיישן והאקס בוקס Series X\S, לקונוסלות הדור הקודם - הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן, לנינטנדו סוויץ', ולמחשב האישי תחת פלטפורמת Rockstar Games Launcher.

במודעה עצמה נמסר כי "טרילוגיית חידושי GTA הסופית תכלול שדרוגים רוחביי הכוללים שיפורים גרפיים ושיפורי מודרניים עבור כל שלושת הכותרות, תוך שמירה על המראה והתחושה הקלאסיים של המקוריות".

בנוסף נמסר כי בשבוע הבא כבר החברה תסיר מהרשת את גרסאות המשחק. הסיבה היא כמובן כדי שרק הגרסת המחודשת והכנראה יותר יקרה תהיה זמינה, מהלך שלא בהכרח יתקבל בצורה טובה אצל מעריצי הסדרה.

sportFive1133336
צילום: ספורט 5

אמנם עדיין לא ידוע תאריך היציאה למשחק, אך כבר עכשיו רצות שמועות שתאריך השחרור אולי יהיה ב-22 לחודש אוקטובר, תאריך היומולדת הרשמי ל-GTA 3. למרות זאת דיווחים אחרים מצביעים על חודש נובמבר.
במהלך השנה האחרונה רוקסטאר פעולה בצורה מאוד אגרסיבית כנגד מודרים אשר עבדו על גרסאות המשחקים מהטרילוגיה, והסירה את רובן מהרשת, עכשיו אנו יודעים בצורה רשמית מה הייתה הכוונה.

פרסומת

יהיה מסקרן לראות באיזה מצב הוכתרים הללו יגיעו אלינו, ישנו טרנד חזק בתעשיית הגיימינג לחידוש כותרים מהעבר אך בזמן שמשחקים כמו Mass effect מקבלים את הטיפול הנכון, כותרים כמו קרייסיס השיגו תוצאה הפוכה לחלוטין