משפחת חסון לא ידעה איך להגיב כאשר אפרת הפתיעה את כולם בארוחת השישי וחזרה עם שינוי חזיתי שלא היה ניתן להתעלם ממנו. אז מה הם בחרו לעשות? לפרוק את המתח בדיבורים מאחורי הגב כמובן. אנחנו החלטנו שלא עוד. אלה הן חמשת סיפורי השדיים שצריך לדבר עליהם היום, פלוס אחד מן העבר:

גל גדות

היא משלנו, היא וונדרוומן ויש לה חזה מושלם ושאף חנון לא יטען אחרת. מדובר כמובן בגל גדות שבשאלה אחת קטנה שהפנתה לג'ימי קימל, גרמה לכל העולם לדבר על החזה שלה. לא מעודכנים? אז ככה: גדות הגיעה להתראיין בלייט נייט של קימל ותיארה איך מעריצים רבים טענו שהיא לא ראויה להיות וונדרוומן כי החזה שלה קטן מדי. מבלי להתבלבל הדוגמנית שלפה את החוצפה הישראלית שלה ושאלה את המנחה ההמום מה לו יש להגיד על החזה שלה. אחרי שקימל הסדיר נשימה, הוא אמר שלדעתו הם נראים נהדר, שניהם. מזל, כי אם היה עונה אחרת הוא כבר היה מקבל שלל הודעות נאצה מהגב הישראלי. 

המעריצה של מדונה

מדובר במקרה קצת מוזר שקרה במהלך הופעה של המלכה בפריז. בזמן שמעריצה עלתה לבמה, מדונה החליטה שזו הזדמנות טובה לחשוף את השד שלה מול כל הקהל והרשתות החברתיות. היות ומדובר בילדה בת 17, ובכלל במעשה משפיל לכל הדעות, היה נדמה שהולכת לפרוץ סערה בעקבות המהלך, אבל לא. המעריצה ואימא שלה התראיינו לאחר המקרה לרשתות הטלוויזיה והביעו את שביעות רצונן מהאירוע שזיכה אותן בחמש דקות של תהילה.

עוד ב"סברי מרנן":

על מה באמת הסתכלתם ב"הישרדות"?

נראה כי בכל עונה של הישרדות יש מישהי חדשה שהיא "הפנים" של התכנית. גם בארץ נהדרת זיהו את התופעה הזו שחוזרת על עצמה כל פעם מחדש והחליטו להנציח את זה במערכון, כי בכל צחוק יש קצת אמת, או הרבה אמת במקרה הזה.

קים קרדשיאן

אחרי התמונה המפורסמת שלה בה היא הצטלמה בעירום מלא לחלוטין (נו זאת עם כוס היין והישבן), קים קרדשיאן לא עוצרת לרגע. מלכת הטראש פירסמה בשבוע שעבר תמונה נוספת שבה היא מופיעה בלי חלק עליון כלל. בזמן שהיא טוענת שאין לה מה ללבוש, היא גם דואגת שכולם לא יפסיקו לדבר עליה. אין ספק שהבחורה יודעת איך להישאר במרכז העניינים.

אין תמונה
אקי אבני. חייב להיות המושך בחוטים

ריהאנה

עוד אחת שאוהבת ליצור פרובוקציות עירום זו ריהאנה. אחרי שהרשת כבר התמלאה בתמונות שלה שחושפות יותר מאשר מה שהן מסתירות, היא עברה לפלטפורמה נוספת: קליפים ביוטיוב. בהתחלה זה היה בקליפ של "Work" ובשבוע שעבר היא שיחררה קליפ נוסף "Kiss It Better" שלא משאיר שום מקום לדמיון. אין ספק שכדי להיחשב זמרת פרובוקטיבית בימינו צריך להתאמץ, או פשוט להוריד חולצה, וריהאנה עושה את שניהם בהצלחה. אם פספסתם, זה הקליפ המדובר:

פמלה אנדרסון

זו אולי פצצה מן העבר, אבל זה היה נראה לנו הולם לסיים עם מישהי כזו. כל מי שגדל בשנות ה-90 לא ישכח את בגד הים, ההילוך האיטי והריצה על החוף. מי אמר היכל התהילה?

"סברי מרנן": שישי ב-21:30