אין ספק שזה אחד הרגעים המביכים שיכולים לקרות לנו, אבל כשאנחנו רואים אותו בטלויזיה אנחנו מתענגים על כל רגע. בכל זאת, יש בו את כל המרכיבים שצריך כדי ליצור סיטואציה קומית מוצלחת: היכרות אישית עם הסיטואציה, אלמנט מבוכה, דמות חלשה שצוחקים עליה ומעל לכל התפתלות וחוסר אונים. לא רק לקרנית מסברי מרנן זה קרה, הנה כמה מרגעי ה"ווק אוף שיים" הגדולים שנראו על המסך. המשימה שלכם בזמן שאתם צופים, היא למצוא לתופעה שם בעברית כי "הליכת המבוכה" נשמע לא משהו.

הווק אוף שיים הארוך בהיסטוריה

איך לא חשבו על זה קודם? ולמה עשו את זה כל כך לא מוצלח? הדוגמה הראשונה שלנו היא מתוך הסרט walk of shame או בשמו העברי "אבודה במיני". סרט שלם שמוקדש כולו לווק אוף שיים הארוך והלא הגיוני בהיסטוריה של הרגעים הללו.

"אל תעשי את מה שהם עשו" 

"הדייט שתקע אותי" הוא אולי הסרט שהתחיל את רצף הקומדיות המביכות של ימינו (אלה שבכולן משתתף סת' רוגן), וזו כנראה הסצינה שהתחילה את הכל. זו בהחלט פיסת היסטוריה.

גם הגברים בוכים בלילה

חיפשנו קטע שבו גם גבר עובר את הרגע הלא נעים הזה, הרי הם עוברים אותו לא פחות פעמים. מצאנו משהו שכמעט עונה על הדרישות. מתוך הסרט "שיגעון של בנות". המציג בקטע הינו ממין זכר.


עוד ב"סברי מרנן":

מתוך מסיבת רווקות

בגדול, גברים יכולים להיות קצת דושבאגז במיוחד אחרי סקס ובמיוחד בסרטים הוליוודים. הנה דוגמה שמצאנו בסרט "מסיבת רווקות" שבה ג'ון האם מגרש את קריסטין וויג מהמיטה שלו בצורה לא מאוד אלגנטית.

אוי, לא נעים

זה אמנם לא ווק אוף שיים קלאסי, אבל הוא מפדח לא פחות. הרגע הזה, מתוך "רחוב ג'אמפ 22" שאתה מגלה ששכבת עם הבת של הבוס שלך, ואפילו התלהבתם מזה ביחד. אאוץ'. וצירפנו גם אחד קלאסי מתוך אותו הסרט שבו ג'ונה היל מקבל את כל האמת בפרצוף.

את קרוב רחוק אתם זוכרים?

נו, הסדרה האוסטרלית הזו ששודרה פעם בערוץ אחד. אז מצאנו גם בה איזכור לתופעה הגלובלית הזו. זה כמובן קטע שאף אחד לא זוכר, אבל בכל זאת, מדובר "בקרוב רחוק".

גם לחנונים מותר

כן, גם לנארד מ"המפץ הגדול" משתתף בסצנה בה הוא נאלץ להתמודד עם הסיטואציה המביכה. הבעיה היא שהוא היה צריך להסביר את עצמו גם לשלדון. מביך לא פחות.

יש גם אחד ישראלי

גם גיא הוכמן וחן טל החליטו להצטרף לחגיגה והדגימו איך נראה הרגע המביך בבוקר שאחרי מנקודת מבט ישראלית. בעברית זה נשמע אחרת.

הווק אוף שיים הגדול בהיסטוריה

זה אמנם לא סצינה קומית, כפי שיש פה לרוב, אבל זו הסצינה הכי חזקה ובלתי נשכחת של התופעה. ניחשתם מראש? מדובר ב"משחקי הכס". סירסיי נענשת על ידי הדרור הגדול על כל החטאים שעשתה, והוא והצבא שלו מעמידים אותה בסיטואציה משפילה במיוחד. בקיצור, אם ראיתם אתם מכירים ואם לא, אז לא תבינו.

ואחד מצוייר לסיום

כדי בכל זאת לסיים באווירה טובה, הנה הרימייק של "איש משפחה" לסצינה הבלתי נשכח שראינו לפני רגע. אין ספק שהם יודעים איך לעשות צחוק מסיטואציות לא נוחות.

 "סברי מרנן": שישי ב-21:30