100.000 אגודלים, לא פחות, הורמו לפוסט שפירסמם ביום רביעי אדיר מילר ובו בישר על סיום העונה הרביעית של "רמזור", וזו שהפכה בעצם לעונת הפרידה מהסדרה בכלל. דקות מרגע פרסום ההודעה הוצפה הרשת בעשרות אייטמים בכל אתר אפשרי, פוסטים של גולשים ועוד לא מעט מחוות מרגשות מאנשים שקיבלו את ההודעה של מילר ברגשות מעורבים.

רמזור (צילום: עודד קרני)
כל הקאסט לפני תחילת העונה הנוכחית | צילום: עודד קרני
"יפה כתבת, יפה עשית"

"התלבטתי ארוכות לגבי המהלך הזה, יש ימים שקמתי ככה ולמחרת התחרטתי... אך לבסוף החלטתי לסיים את פרק רמזור בחיי", כתב אדיר, והגולשים לא נשארו אדישים: "אין בעיה, סיים עם 'רמזור'. מבחינתי תקרא לזה "תחנת אוטובוס" רק שיהיו שם מירי איצקו וחפר גורי", כתב הגולש יאיר מיכאלי שגרר 1134 איש שהזדהו עם דבריו וכיבדו אותו בלייק. מי שעוד נפרד ממילר הוא "האח הגדול", יורם זק, שכתב: "יפה כתבת. יפה עשית. שיהיה לך המון בהצלחה בפרויקט הבא". אחת התגובות המרגשות ביותר, הייתה זו של הגולשת מלכה אשכנזי שכתבה: "אדיר, אני רוצה לשתף אותך שחליתי בסרטן נכנסתי לדיכאון ולחרדות, ובמהלך כל טיפולי הכימו שעברתי צפיתי שוב ושוב בפרקים של העונה הרביעית. תאמין או לא אבל כל פעם מחדש הייתי מעלה חיוך וצחוק".

יורם זק (צילום: צ'ינו פפראצי)
גם האח הגדול נפרד לשלום | צילום: צ'ינו פפראצי

קרה וגם אתם רוצים לשתף את אדיר בתחושותיכם, ותאמינו לנו שהוא עובר פוסט פוסט ומתרגש מכל אחד מהם, אתם מוזמנים לעשות את זה פה למטה. בינתיים, הרמזור שלנו עובר לאדום.

 "רמזור" חמישי אחרי "יצאת צדיק"