קטעים נבחרים

יום חדש

תכניות קשת
 
תכניות קשת

לחיי הבירה

אוהבים בירה? מחקרים חדשים מלמדים שצריכה מתונה של בירה מסייעת בהפחתת הסיכון למחלות לב וכלי דם

יום חדש | פורסם 19/01/10 18:56:04 
play
שלח לחבר
סגור
שתף
סגור

מחקרים חדשים מראים שלצריכת בירה מתונה יש הבטיים בריאותיים, בדומה לאלו של היין. הדיאטנית הקלינית לימור בן חיים מסבירה כיצד הבירה מסייעת בהפחתת הסיכון למחלות לב וכלי דם, מורידה כולסטרול רע ומעלה כולסטרול טוב.

לכל הקטעים של יום חדש

תגיות: בירה   מחר   מחלות לב   יום חדש  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן