לפני מספר חודשים החלה חברת ההפקות "מונוקרייב" להציג בבר ה"אוזן-בר" שבחנות "האוזן השלישית" שבתל אביב את ערבי "סיפורים באוזן". מדובר בפורמט מחו"ל  בשם "The Storyteller", במסגרתו נפגשים אמנים מוכרים ואהובים עם הקהל אחת לחודש, מבצעים משיריהם, מספרים את הסיפורים שמאחוריהם, את סיפור הקריירה הכללי, ומשתפים בסודות הקטנים שמאחורי הקלעים.

בחו"ל השתתפו בערבים מהסוג הזה שמות גדולים כמו ברוס ספרינגסטיןודיוויד בואי. עד כה עבד הפורמט בהצלחה לא מבוטלתגם בגרסה הישראלית, בהשתתפותם של אמנים כמו ערן צור, גלעד כהנא, יהלי סובול, שלומי שבן, רונה קינן, חמי רודנר ואסף שריג מלהקת "איפה הילד" ועוד ועוד. בהמשך החודש יתקיימו במקום ערבים דומים בהשתתפות היוצרת והזמרת רות דולורס-וייס וחברי להקת הגראנג' "מאדהאני", שמגיעה לארץ להופעה בבארבי.

"זה פורמט שטרם נוסה בארץ, ואנחנו שמחים שהוא מצליח", אומר רנן סולצ'ינר מ"מונוקרייב". "האמנים מספרים לנו שמעולם לא עברו חווייה דומה של כזו פתיחות מול קהל", מוסיפה אשת יחסי הציבור אורלי נקלר.

וכך, ניתן להגיע ל"סיפורים באוזן" ולשמוע משלומי שבן על מי ועל מה נכתב השיר "אריק", לשמוע את רונה קינן מתוודה על ההתמכרותלמתי כספי, את ערן צור מנתח את שיריו ואת חמי רודנר ואסף שריג מ"איפה הילד" מספרים כיצד הוקמה הלהקה ומה היה הכינוי של רודנר בקיבוץ גבעת ברנר.