ערוץ 24 פותח את עונת האביב החדשה עם רצועת הכוכבים, "כוכב יום" בשעה 12:00 ו"כוכב לילה" בשעה 22:00. התוכניות המיוחדות משלבות את כל הלהיטים הגדולים של הכוכבים הנבחרים לצד ראיונות נדירים וקטעים בלעדיים לערוץ. עברי לידר, האיש ששבר את כל המוסכמות והופיע בכל העולם, הוא הכוכב של היום. אז לפני שתגבירו את הווליום ותתחילו להשתחרר מאווירת הלחץ של אמצע השבוע, קבלו את הטיימליין המוזיקלי של עברי עם כל השירים, כל האלבומים וכל התחנות בדרך.

עברי לידר פרומו (צילום: רונן אקרמן)
עברי לידר | צילום: רונן אקרמן

1974 – עברי לידר נולד בקיבוץ גבעת חיים איחוד לאימא דליה ואבא אשר.

1994 – עברי כותב מוזיקה עבור היצירה "נשיקות" של להקת המחול של ענת דניאלי.

1995 – לידר כותב את "זינה" עבור להקת בת שבע.

1997 – סינגל הבכורה "לאונרדו" משוחרר. כמה חודשים לאחר צאת הסינגל, לידר מוציא את אלבום הבכורה "מלטף ומשקר". האלבום זוכה להצלחה גדולה ומוכתר כאלבום פלטינה (עם מכירות של למעלה מ40,000 עותקים).

1999 – אלבומו השני של לידר "יותר טוב כלום מכמעט" יוצא וזוכה גם הוא בתואר אלבום פלטינה. בין הלהיטים הגדולים "יותר טוב כלום", "בחולצת פסים" ו"הכוס הכחולה".


2001 – עברי מפיק את אלבומה השלישי של שרון חזיז, "פנסים". 

2002 – לקראת שחרור אלבומו השלישי "האנשים החדשים", עברי לידר מחליט לצאת מהארון בראיון פורץ דרך ב"מעריב". באותה שנה, לידר כתב מוזיקה מקורית לסרטו של איתן פוקס "יוסי וג'אגר". שיר הנושא של הסרט, "בוא", שבוצע במקור על ידי ריטה, זוכה להצלחה גדולה ונכנס לבסוף לאלבומו "האנשים החדשים".
 

2004 – עברי מלחין את המוסיקה לסרטו הבא של איתן פוקס "ללכת על המים". העבודה על הפסקול הייחודי מזכה את לידר בפרס אופיר למלחין הטוב ביותר של אותה שנה. במסגרת עבודתו על פסקול הסרט, עברי משתף פעולה לראשונה עם ריטה כשהם מבצעים יחדיו את השיר "סינדרלה רוקפלה".

2005 –אלבומו הרביעי "זה לא אותו דבר" יוצא לחנויות ומגיע למעמד אלבום זהב. בין הלהיטים מהאלבום "זכיתי לאהוב", "ניסים" ו"זה לא אותו דבר". בעקבות האלבום עברי זוכה בתואר "זמר השנה" של גלגל"צ.

2007 – עברי משתף פעולה עם להקת מטרופולין בשיר "חוזר אליי".

2008 -  עברי ממשיך בשיתוף הפעולה עם ריטה כשהוא מפיק את אלבומה המצליח "רמזים". באותה שנה יוצא אלבומו החמישי "בקצב אחיד בתנועות של הגוף" עם הלהיטים "רק תבקש", "מתעורר" ו"אלוף העולם". 


2010 – עברי לידר יוצא במסע הופעות עם אסף אמדורסקי עם הלהיט "לא יכול לישון". באותה שנה לידר מייצג את ישראל בטקס פרסי הMTV. 

2011 – יחד עם יונתן גולדשטיין לידר משיק את הפרויקט המוזיקלי החדש TYP. ההרכב זוכה להצלחה גדולה ומוחתם על חוזה בינלאומי עם חברת יוניברסל בזמן שיא.

2012 – אלבומו השישי, "מישהו פעם" יוצא וזוכה להצלחה רבה.

" כוכב יום", כל יום ב-12:00, ערוץ 24