הישראלית הסקסית 2012 | mako גברים

פלילים+
2012

הישראלית הסקסית

פלילים+
פלילים+

הישראלית הסקסית שלכם ל-2012: בר רפאלי

12 בנות, שמונה שבועות ו-100 אלף הצבעות הביאו אותנו לרגע השיא של 2012. אחרי שבשלוש השנים האחרונות הביטה בעצב על המנצחות שלקחו לה את התהילה, זוכה סוף סוף בר רפאלי בתואר הסקסי ביותר בישראל

מערכת ערוץ הגברים | mako | פורסם 20/12/12 07:00

אין תמונה הייתם צריכים ארבע שנים כדי להגיע למסקנה הזאת? אומרים שכל מסע ארוך מתחיל בביקיני אחד קטן, אבל אנחנו לא התאפקנו והתחלנו עם 12. לפני חודשיים יצאנו בפעם הרביעית למסע הכי סקסי בישראל, מבלי לדעת איך תצליחו להפתיע אותנו הפעם. בימים האחרונים הושבנו את מיטב המוחות ליד שולחן, ציידנו אותם בבדידים צבעוניים, וביקשנו שלא יקומו עד שישקללו כל אחת מעשרות אלפי ההצבעות שהגיעו למערכת. בדרך גילינו שחלקם עיוורי צבעים, מה שגרם לתוצאות האמת להתעכב עוד קצת עד שהגיעו לידינו.

אבל עכשיו הכל נגמר. הבוחר אמר את דברו, והגיע הרגע לבשר לעולם כולו מי תהיה האישה שאליה נישא עיניים בקנאה עד לתחרות הסקסית הבאה. זה הרגע להודות לכל מי שכתב, חתך, עיצב, ריטש, הרים טלפונים והשתתף במבצע הסבוך במיוחד הזה. כולכם אנשים יקרים וכולכם מפוטרים ברגע זה עד לשנה הבאה. סתם לא. אז הנה זה בא, גם ב-2012, בפעם הרביעית ברציפות, בחרתם להעניק את הכתר לאישה שטרם חבשה אותו בעבר. אז קבלו את הישראלית הסקסית שלכם: קבלו את בר רפאלי.

אין תמונה הייתם צריכים ארבע שנים כדי להגיע למסקנה הזאת?

זהו זה, החל מהיום לא נוכל להשתמש עוד בבדיחת הסגנית הנצחית. דוגמנית העל הורידה את הקוף מהגב, קיבלה את הכתר מאסתי גינזבורג והוכיחה שגם אתם לא יכולים לעמוד בפניה. גם הפעם זה לא היה קל, גם הפעם היו רגעים שבהם נראה היה שהנה מגיעה גל גדות וחוטפת לה שוב את הבכורה, אבל במאני טיים ברבור לא השאירה לאף אחד ספק עם 10,560 קולות בדרך לניצחון. עכשיו נראה אם היא תצליח לעשות את מה שאף אחד מהמנצחות הקודמות לא עשתה לפניה, ולהציב על עצמה את הכתר הזה גם בפעם הבאה.  

אין תמונה הייתם צריכים ארבע שנים כדי להגיע למסקנה הזאת?

אין תמונה הייתם צריכים ארבע שנים כדי להגיע למסקנה הזאת?

אין תמונה הייתם צריכים ארבע שנים כדי להגיע למסקנה הזאת?

אין תמונה הייתם צריכים ארבע שנים כדי להגיע למסקנה הזאת?

מקום 2: גל גדות

גל גדות - הישראלית הסקסית 2012 גל גדות - הישראלית הסקסית 2012 | צילום: דודי חסון למגזין "Bellemode"

אם בר רפאלי לימדה אותנו משהו (כלומר חוץ מזה שיש דרך להפוך את סנטה לסקסי) זה שהדרך לצמרת עמוסת מכשולים. אז נכון שאסתי גינזבורג, קארין כהן ומורן אטיאס זכו כבר כשהופיעו כאן בפעם הראשונה, אבל לקח מלא זמן לנסח את התיאוריה הזאת, אז תנסו לזרום איתנו. חוץ מזה 10,088 מכם בחרו בגל כפייבוריטית שלהם, שזה הרבה יותר מהאנשים שעומדים להצביע לקדימה, אז בכל זאת כבוד. ומי יודע? לפי הסטטיסטיקה של התחלופה בצמרת, 2013 יכולה להיות שנת הגדות.

מקום 3: אסתי גינזבורג

אסתי גינזבורג - הישראלית הסקסית 2012 אסתי גינזבורג - הישראלית הסקסית 2012 | צילום: רון קדמי

עזבו אתכם מהפסדים בכבוד, אפילו בנבחרת ישראל בכדורגל זה לא עובד. אבדן הכתר של אסתי הוא לא פשוט לעיכול, בטח בהתחשב בכך שהייתה צריכה להעביר אותו לבר. אבל בהתחשב בכך שהשנה האחרונה הייתה עמוסה בדאגות חתונה, מדליית ארד זה בהחלט פרס ניחומים לא רע. 9,117 מכם שמרו אמונים למלכה היוצאת, וגם אם צמד המובילות פתחו עליה פער קטן לקראת הסוף, זה בההחלט בסיס מאמינים לצאת איתו למלחמה.

מקום 4: מורן אטיאס

מורן אטיאס - הישראלית הסקסית 2012 מורן אטיאס - הישראלית הסקסית 2012 | צילום: מתוך קטלוג פמינה 2010, עידו לביא (ארכיון)

הצלע הקבועה היחידה בחמישייה הפותחת מאז תחילתה של התחרות. מה שמוכיח שוואנס יו גואו איטליאן יו נבר גו בק. גם השנה היא השקיפה מעט מרחוק על המאבק בצמרת עם 7,797 קולות, אבל דאגה להבהיר לכל מי שניסתה להידחף שהמקום הזה שמור. מצד שני, עברו כבר שלוש שנים מאז הזכיה ההיסטורית שלה בישראלית הסקסית 2009, וארון הגביעים כבר מוכן לחבר חדש בשנה הבאה.

מקום 5: רוסלנה רודינה

רוסלנה רודינה - הישראלית הסקסית 2012 רוסלנה רודינה - הישראלית הסקסית 2012 | צילום: אלכס ליפקין

ההפתעה הגדולה של התחרות. הדוגמנית שכישפה את אייל גולן, הצליחה לתפוס גם אתכם ברשת וסיימה את התחרות עם 7,756 קולות, צמוד צמוד למורן אטיאס במקום הרביעי, ובפער גדול על אדל שלא הצליחה להיכנס לחמישייה. מה שמוכיח שאפשר לשבור את תקרת הזכוכית ושהכתר לא חייב להתחלק בין החשודות המיידיות. מצד שני, נראה אותה מצליחה להתעלות על העניין שהיא ריכזה סביבה בשנה החולפת.

יתר המקומות בדירוג:

מקום 6: אדל בספלוב

מקום 7: לירז דרור

מקום 8: נטלי דדון

מקום 9: נלה גולדברג

מקום 10: ירדן הראל

מקום 11: בר פאלי

מקום 12: לירן כוהנר

 

זהו זה, הישראלית הסקסית 2012 נבחרה ואנחנו כבר מתחילים לחלום על היורשת שלה, שתגיע אי שם בדצמבר הבא.

>> בר רפאלי - הישראלית הסקסית 2012
ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן