mako
פרסומת

לראות אותה

אחרי שנחלה הצלחה באנגליה עם "The Beauty and the Baker", סדרת הלהיט של אסי עזר וקשת "להיות איתה" ממשיכה לקצור פירות - והפעם נקנית לשידור על ידי ענקית הסטרימינג, אמזון. גם הפעם הסדרה תשודר בגרסתה המקורית, עם תרגום לשפה הרלוונטית

מערכת ערוץ התרבות
mako
פורסם:
להיות איתה
תמונת עמוד תכנית להיות איתה | עיצוב: משה נחמוביץ'
הקישור הועתק

האם רק לבריטים מגיע ליהנות? חברת אמזון חושבת אחרת, כעת משקנתה את "להיות איתה" - סדרת הלהיט של אסי עזר, עודד רסקין וקשת, ותשדר אותה בגרסתה המקורית ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.

הסדרה, בה מככבים רותם סלע ואביב אלוש בתפקידים הראשיים, כבר שודרה לאחרונה באנגליה בשם "The Beauty and the Baker", שם זכתה להצלחה רבה, ומאז נמכרה גם לרוסיה ויוון ואף שודרה בהולנד. במסגרת העסקה הנוכחית, עשרים הפרקים של שתי העונות יהיו זמינים לצפייה של מנויי אמזון פריים בפלטפורמת הסטרימינג של ענקית התוכן בגרסה המקורית בעברית, עם תרגום לשפה הרלוונטית.

בימים אלו משודרת בקשת עונתה השנייה של הסדרה שזוכה לנתוני צפייה גבוהים בכל הפלטפורמות; 20.6% רייטינג בשידור חי, 25% רייטינג כולל נתוני הקלטות, ממוצע של יותר מ-300 אלף צפיות ב-mako מדי פרק והזמנות רבות ב-VOD.