כדור השלג חסר המעצורים שנקרא "באטמן נגד סופרמן" לא מתכוון לעצור כנראה עד שלא ילהק כל דמות אפשרית מעולם גיבורי העל. עם כל ליהוק כזה נראה שהסיכויים שהסרט יהפוך למשהו מוצלח קטנים, אבל לפחות לגבי האחרון שבהם אפשר לזקוף את יתרון המקוריות. אחרי שבמשך שנים נחשב הסייד קיק של באטמן לבן זוגו גם בחיים שמתחת למסכות, הוא עשוי להיוולד מחדש כעת בדמות נשית.

אתמול (שבת) אישרו בוורנר כי ג'נה מאלון ("דוני דארקו", "עד קצה העולם", "משחקי הרעב: התלקחות") לוהקה לתפקיד שזהותו נותרה בשלב זה חסויה. הקישור בין הידיעה הזאת לעתידו של רובין נובעת מתמונה שהעלתה מאלון לחשבון האינסטגרם שלה ובו היא מציגה לראווה שיער אדום עז, לצד כיתוב שרומז כי השינוי נועד עבור תפקידה החדש. רובין מזוהה במשך שנים עם שיערו האדמוני (ממנו גם נלקח הכינוי שלו) והשינוי הופיע לראשונה בקומיקס "שובו של האביר האפל"  מאת פרנק מילר. בחוברת הזו מציל באטמן נערה בת 13 בשם קארי קלי, שהופכת מאוחר יותר לשותפתה האדמונית שלו.

Loading

Drastic times call for drastic measures.

View on Instagram

הגורמים הרשמיים על הסרט שומרים בשלב זה על החיסיון של הדמות, שעשויה כמובן להיות שונה לחלוטין בסופו של דבר. מי שלא שתק הוא אחד הניצבים שלוהקו לסרט וחשף בסופ"ש האחרון את קיומה של סצנת קרב גדולה בין באטמן ללקס לות'ור. הסקופ הזה עשוי לעלות לו בתביעת מיליונים שעשויים האולפנים להגיש כנגדו.

מאלון מצטרפת לגל גדות, שתגלם בסרט את וונדר וומן. הבמאי זאק סניידר כבר הביע בעבר את כוונתו לתת ביטוי גדול יותר לנשים בעולם הקומיקס. עם זאת מרכז הסרט ימשיך להיות המאבק בין באטמן הבוגר (בן אפלק) לסופרמן (הנרי קאוויל), שבתוך כל המהומה בכלל שכחנו כי מדובר בעצם בסרט המשך לדמות שלו ("איש הפלדה"). באטמן נגד סופרמן ייצא לאקרנים במאי 2016.