גל גדות בבלו
גל גדות. מהיום תקראו לה וונדרוומן

זכרו את היום הזה, ה-4 בדצמבר, כי יכול להיות מאד ששמענו בו את ההישג הגדול ביותר של שחקן או שחקנית ישראלים בהוליווד. אולפני וורנר הכריזו הערב (רביעי) שגל גדות לוהקה לתפקיד וונדר וומן ותככב בסרט הבא בסדרת סופרמן שייקרא "באטמן נגד סופרמן". במסגרת המרוץ לתפקיד גברה גדות בין היתר על אולגה קירינלנקו ("קוונטום של נחמה") ואלודי יאנג ("ג'י. אי. ג'ו")

"וונדר וומן היא אחת הנשים החזקות ביותר אי פעם בעולם של DC קומיקס. לא רק שגל גדות היא שחקנית מדהימה, אלא יש לה גם איכויות קסומות שהופכות אותה למועמדת המושלמת לתפקיד. אנחנו מצפים לכך שהקהל יגלה אותה בהצגה הרשמית הראשונה אי פעם של הדמות הזו בקולנוע".


גל גדות בעצמה חלקה את התרגשותה בחשבון הטוויטר שלה, וכתבה: "וונדר וומן! כל כך מרגש, לא יכולה לבטא עד כמה אני שמחה"

וונדר וומן נחשבת לאחת מדמויות הקומיקס המצליחות ביותר מאז ומעולם, אייקון אמריקאי מצליח וסמל פמיניסטי מובהק. הופעתה הראשונה נרשמה בחוברת הקומיקס All Star Comics #8 שיצאה לאור ב-1941, אז הוצגה כנסיכת האמזונות (אלילות לוחמות שסיפורן לקח השראה מסיפורי המיתולוגיה היוונית) בעלת כוחות על מרובים וארסנל מגוון של כלי נשק.

גדות (28), דוגמנית מצליחה ומלכת היופי של ישראל בשנת 2004, החלה את קריירת המשחק שלה בסדרת הדרמה "בובות" ששודרה ב-HOT. ב-2008 קיבלה את ההזדמנות הגדולה הראשונה בהוליווד עם תפקיד קטן בסרט "מהיר ועצבני 4". בעקבות ההצלחה הופיעה גדות גם בשני הסרטים הבאים בסדרה, כמו גם בהופעות אורח בסדרות מצליחות כמו "הפמליה".

גל גדות - הישראלית הסקסית 2012 (צילום: דודי חסון למגזין "Bellemode")
נכנסת למועדון שחקניות האיי ליסט | צילום: דודי חסון למגזין "Bellemode"
"סופרמן נגד באטמן" הוא אחד הסרטים המדוברים ביותר בהוליווד בשנה האחרונה, שיפגיש לראשונה על המסך הגדול שניים מגיבורי העל הפופולאריים ביותר אי פעם. הנרי קאוויל, שגילם את סופרמן לראשונה השנה ב"איש הפלדה" יחזור לתפקיד גם בסרט הבא, כשאת באטמן המבוגר יגלם בן אפלק, שמינויו לתפקיד עורר סערה גדולה בקרב מעריצי איש העטלף. מפיק הסרט הוא כריסטופר נולאן, שביים את טרילוגיית "האביר האפל" המצליחה.

לצידם של אפלק, קאוויל וגדות, צפויים לככב גם איימי אדאמס, דיאן ליין ולורנס פישבורן. הסרט ייצא לבתי הקולנוע ברחבי העולם ב-17 ביולי, 2015.

 >> בואו לפייסבוק שלנו