אין תמונה
?קצת משוגעת
ראיתם אותה בהופעות, ראיתם אותה בטלוויזיה – ועכשיו תראו אותה גם בקולנוע. 16 שנים אחרי שפרצה לחיינו "כמו סינדרלה", שרית חדד מתכוננת לקלוז אפ הראשון שלה על המסך הגדול.

חדד צפויה לככב בסרטו החדש של ערן ריקליס ("הכלה הסורית", "ערבים רוקדים") – סרט מוזיקלי בשם "דואט" אותו כותב ריקליס ביחד עם אמיר בן דוד. הצדדים נמצאים במגעים ראשוניים בלבד.

המעורבים בהפקה שומרים בשלב זה על אפילה כמעט מוחלטת סביב הפרטים. ריקליס מסר ל-mako כי "אין לי מה להוסיף על מה שפורסם ואני אף לא מאשר את נכונותה של הידיעה. כשיהיה תצא הודעה רשמית". אמיר בן דוד, ששיתף ידיעה על הסרט בעמוד הפייסבוק שלו ובהמשך הסיר אותה, לא מסר תגובה. ממשרד יחסי הציבור של חדד נמסר כי "במידה ושרית תשתתף בסרט – נודיע".

לריקליס ובן דוד לא תהיה זו התנסות ראשונה בז'אנר הדרמה המוזיקלית. ב-1993 יצא סרטם של השניים (לו היה שותף בכתיבה גם משה זונדר) "זוהר", שגולל את סיפורו של הזמר זוהר ארגוב ונחשב לאחד מהסרטים המצליחים של שנות ה-90. השלושה שיתפו פעולה גם בדרמה המוזיקלית "צומת וולקן". באשר לחדד – היא לא שיחקה עדיין באופן מסודר בקולנוע, בטלוויזיה או על הבמה, למעט הופעותיה בפסטיגל. אמנם ראינו אותה כבר בטלוויזיה - עד לא מזמן ב"The Voice", ובקרוב ב"בית ספר למוזיקה" - אבל עדיין לא זכינו להופעה שלה בקולנוע, ולא טעמנו מכישוריה כשחקנית. עם זאת, היא הופיעה פעם עם טוביה צפיר ששיחק את אהוד ברק. הי, גם זה משהו.