האי-מיילים שהודלפו מ"סוני" הם מתנה שלא נגמרת, והפעם: האם בקרוב נראה על המסך ג'יימס בונד שחור? איימי פסקל, יו"ר סוני, רמזה באחד מהמיילים המודלפים כי היא תשמח לראות את אידריס אלבה, כוכב "לות'ר" ו"הסמויה", בתפקיד המרגל הכי מפורסם בעולם. המעריצים של הכוכב מיהרו להציף אותו בשאלות בנושא, והוא התבדח ופרסם תמונה לא מחמיאה שלו בטוויטר בצירוף הכיתוב: "חשבתי ש-007 אמור להיות נאה".


הציבור האפרו אמריקאי עדיין סובל מייצוג-חסר בקולנוע ובטלוויזיה ביחס לגודלו באוכלוסייה. מוקדם יותר השנה קרא קמפיין ברשת ללהק את דונלד גלובר (צ'יילדיש גמבינו) לתפקיד ספיידרמן השחור. הקמפיין נחל הצלחה חלקית - גמבינו ידבב את ספיידרמן ב-2015. האם הסערה סביב אלבה תניב תוצאה שונה? והאם באמת הגיע הזמן לג'יימס בונד שחור?

אם שואלים את אלבה - לא בדיוק. "אני לא רוצה להיות 'ג'יימס בונד השחור'", אמר בראיון ב-2011, "כמו ששון קונרי לא היה 'ג'יימס בונד הסקוטי' ודניאל קרייג הוא לא 'ג'יימס בונד עם העיניים הכחולות'. במילים אחרות, ייתכן שיהיה "ג'יימס בונד שחור" רק כשצבע העור יהיה קריטי פחות, וזה בוודאי לא יקרה עד מועד יציאתו של "ג'יימס בונד" הבא, וגם לא זה שאחריו.

עוד ב-Mako תרבות:

כל הפרטים על "ספקטרה" - הסרט הבא בסדרת ג'יימס בונד

"מראה שחורה" לחג המולד: דון דרייפר מלמד אתכם להתחיל עם בחורות

מיהי השחקנית הכי רווחית בהוליווד?