"וונדר וומן", גבירותיי ורבותיי, המתנה שלא מפסיקה לתת. אך הפעם, לשם שינוי, אנחנו לא מדברים על עוד הכנסות לקופות ברחבי העולם (שאגב, עומדות כרגע על 806 מיליון דולר), או על כותרות מצד אנשים שמפרגנים או דווקא חושבים שהסרט מהווה צעד אחורה לגיבורות הנשיות בסרטים. הפעם, אנחנו *ליטרלי* מדברים על לקבל עוד מהסרט עצמו, עם קטע גנוז מתוך הסרט שנחשף כעת עם יציאת גרסת הבלו-ריי.

בסרטון קצר, שלשמחתנו כבר הגיע לטוויטר (אך עוד לא ברור אם הוא הקטע המלא או לא), אנו פוגשים בשנית את אטה קנדי (לוסי דיוויס), העוזרת האישית של סטיב טרבור (כריס פיין), כשהיא נפגשת בפאב האהוב עליה ועל החבורה - סמיר (סעיד טארמאווי), צ'ארלי (אוון ברמנר) וצ'יף נאפי (יוג'ין ברייב רוק). אך יש סיבה כמובן לכינוס הרביעייה - והיא הטלת משימה חדשה. לדבריה, עליהם להעביר משהו "מאוד עתיק ובעל עוצמה רבה" לאמריקה לאחר שהוא התגלה בשדה קרוב במהלך מלחמת העולם הראשונה.


אז מה כל כך מיוחד בזה? ובכן, כאן זה מתחיל להיות אפילו יותר מעניין - שמועות ברשת אומרות כי מדובר באחת מתיבות האם (Mother Boxes) - מעין מחשבים חייזריים מתקדמים שקשורים לעלילת "ליגת הצדק". אם צפיתם בטריילר ל"ליגת הצדק", כנראה הבחנתם בנבל העל סטפנוולף (אותו יגלם קיירן היינדס), שמגיע לכדור הארץ במטרה למצוא את שלוש תיבות האם - כשאחת מהן נמצאת ברשות האמזונות של דיאנה פרינס (וונדר וומן = גל גדות, בשבילכם). מאחר ובמהלך "וונדר וומן" לא הופיע שום אזכור לתיבה כזאת בגבולות תמיסקירה, אפשר להניח שהקופסה המדוברת של קנדי - היא אותה אחת שתועבר בהמשך למשמר אצל האמזונות.  

החדשות הטובות הן שלא נותר זמן רב עד שנגלה במה בדיוק מדובר, עם יציאת "ליגת הצדק" ב-16 בנובמבר. 

mako תרבות בפייסבוק