ג'יימס פרנקו וכוכבת פורנו
בואי מותק, ג'יימס יספר לך סיפור
רק לפני שנתיים הוא עמד לצד אן התאוויי והנחה את טקס האוסקר, סמל המיינסטרים ההוליוודי האולטימטיבי, כשבמקביל היה מועמד לפרס השחקן הטוב על תפקידו ב-"127 שעות". אבל בעוד שהשנה, על פי כל ההימורים, התאוויי תשוב כמועמדת לפרס, ג'יימס פרנקו הצליח להרחיק את עצמו ככל האפשר מהמיינסטרים אל השוליים הקיצוניים.

אחרי שסיים לצלם את הסרט האמנותי והפסאודו-דוקומנטרי "Interior. Leather Bar", שמתיימר לשחזר את סצנות המין ההומוסקסואליות שצונזרו מסרט האייטיז "Cruising", פרנקו עובר לעבוד עם סוג אחר לגמרי של יוצרים – כוכבי פורנו.

בקרוב ייצא להפצה סרטו התיעודי "קינק", שעוסק באתר Kink.com. למי שלא הסתקרן ונכנס כבר לכתובת, נסביר שמדובר באתר שמתמחה בסאדו-מאזו ובאנשים שנהנים ממקלחות זהב.

במסגרת עבודתו על הסרט פגש פרנקו את אחת הכוכבות הפופולאריות של הז'אנר, פרינסס דונה דולורס, שעל פי הדיווחים מתמחה בעיקר בפיסטינג. האתר TMZ מדווח שהשחקן התרשם מדולורס וכבר שריין אותה לעבודה בפרויקט הסודי הבא שעליו הוא עובד.

פרנקו לא רק הצטלם עם הכוכבת, שישבה בחיקו בלבוש צנוע, אלא גם קיבל חולצת טי עם ציור של אגרוף מאחור. נקווה שזה אכן כל מה שקיבל ממנה.