הופעה מתוכננת של הראפר תאמר נפאר בחיפה מעוררת סערה ציבורית. נפאר צפוי להופיע מחר (שלישי) בגן האם בעיר במסגרת פסטיבל נווה יוסף לתיאטרון קהילתי לצד הראפר גילי יאלו. צעירי הליכוד בחיפה ותא לביא באוניברסיטת מחאה מנסים בימים האחרונים לארגן מחאה ציבורית נגד האירוע ומבטיחים בפוסטים שפורסמו בפייסבוק "לפוצץ את ההופעה". אחד המארגנים הבולטים בקבוצה הוא אושר טקאטש, עוזרה של חברת הכנסת נאוה בוקר מהליכוד. בדף המחאה שנפתח בפייסבוק תחת השם "מבטלים את הופעתו המתוכננת של תאמר נאפר בחיפה" (הטעות בשם הראפר במקור) כתבו המארגנים כי  לא ניתן במה לזמר אשר שר את מילותיו של שונא ישראל. אין מקום להופעה של זמר אשר שר מילים של זה שכתב שירים נגד העם היהודי. ומעודד בגלוי רצח יהודים.ואשר ברפרטואר שלו ישנו שיר שנקרא ׳אני טרוריסט׳״. המארגנים מדגישים כי לא מדובר במחאה בשל היותו של נפאר ערבי אלא "נגד המסר הלאומני אותו הוא מעביר. אנו נשמח להגעת אומן ערבי אשר איננו שנוי במחלוקת ואשר יחזק את הדו קיום״.

הקבוצה לא הצליחה לצבור תהודה רבה עד כה, ונכון לאתמול רק כ-80 בני אדם אישרו את הגעתם (נכון ליום ב' בבוקר המספר עומד על פחות מ-150), אלא שאמש הצטרפה למחאה גם שרת התרבות מירי רגב. רגב מסרה כי פנתה לראש עיריית חיפה יונה יהב בבקשה לבטל את האירוע. "בימים האחרונים מגיעות ללשכתי תלונות בנוגע להופעתו של הזמר תאמר נאפר במסגרת אירועי החוצות הממומנים על ידי העיריה המלווים את פסטיבל הקולנוע בחיפה", כתבה רגב. "צר לי כי פסטיבל כמו פסטיבל הקולנוע של חיפה שהפך לסמל של איכות וקירוב בין העמים והארצות בוחר לתת במה ליוצר כמו תאמר נאפר אשר בוחר בכל הזדמנות ומעל כל במה אפשרית לצאת כנגד הרעיון של מדינת ישראל  וקיומה כמדינת העם היהודי״. אל המכתב הוסיפה גם חלק משירו של נפאר ״אני טרוריסט״: ״מרוב הפעמים שאנסתם את הנפש הערבית, הנפש נכנסה להריון, וילדה ילד ששמו פיגוע. ואז אתם קוראים לנו טרוריסטים?״. רגב סיימה את מכתבה בשאלה האם זה הפלורליזם שפסטיבל הקולנוע בחיפה מעוניין להציג, ומבקשת שישקול שוב את החלטת העירייה על השתתפותו של נפאר בפסטיבל. כזכור, בטקס פרסי אופיר בספטמבר עוררה רגב סערה כשהחליטה לנטוש את האולם בעת שנפאר הופיע עם שיר שכלל ציטוט משירו של מחמוד דרוויש.

מכתבה של רגב בפוסט שפירסם נפאר:

עיריית חיפה מסרה בהודעה שפורסמה לפני כניסת החג כי נפאר צפוי לבטל את הופעתו: "הראפר אמור היה להופיע בפסטיבל הקהילתי ארצי נווה יוסף, אירוע ותיק המתקיים במקביל לפסטיבל הסרטים בעיר. ביום ג׳ בערב הוארכה הופעתה של הזמרת דיקלה והראפר התבקש לשנות את מועד תחילת ההופעה לשעה 22:00. בשל כך הוא יבטל, ככל הנראה, את הופעתו״.

נפאר, עם זאת, פירסם בעמוד הפייסבוק שלו כי ככל שהדבר תלוי בו, ההופעה לא תתבטל: "אני מבין שהעירייה תחת לחצים של שרת התרבות ולהקת הגזענים שלה, ומקווה שאני אבטל, אבל אין לי שום כוונה לתת להם להשתיק אותי ומחכה לפגוש את כולכם בשלישי בחיפה!". בשיחה עם mako תרבות אמר נפאר כי לא שמע דבר על שינוי מועד ההופעה או ביטולה: "הוזמנתי לעשות  חזרות למופע הכל כרגיל ושעתיים אחרי שסגרנו את המופע והסדר אני קורא בדף של העירייה ש׳אני ביטלתי׳ אז עניתי באותה דרך, בפייסבוק ׳אני לא ביטלתי׳״.

חבר מועצת העיר, יוסי שלום, התייחס גם הוא למחאה המסתמנת, בשיחה עם mako תרבות הביע את תקוותו שמופע שהינו חלק מאירועי התרבות המתקיימים בעיר לא יהפוך לאירוע בעל אופי אחר לגמרי: ״אני קורא לכל מי שיגיע למקום על מנת להביע את דעתו, בין אם מקרב מתנגדיו של הזמר ובין אם מקרב תומכיו, לזכור היכן נמתח הקו שבין חופש הביטוי להסתה ולאלימות ולכבד את העובדה שמדובר באירוע תרבות המהווה חלק מחגיגות חג הסוכות בעיר״.

עדכון : מעיריית חיפה נמסר: ״מופע פתיחת הפסטיבל הקהילתי נווה יוסף - אשר הינו מפגש תרבות יהודי-ערבי ותיק בחיפה - יתקיים כמתוכנן. אנו מצרים על הפרחת השמועות המיותרות ומזמינים את הציבור לבוא ולהינות מאירוע המקדם שיתוף והידברות״.