לפני חודשיים סיפרנו לכם על לואיס האריס, חובבת כלבים שלוקחת את האהבה שלה אל ההולכים על ארבע לאקסטרים: זו משקיעה בשלושת כלביה הון עתק, החל מבגדי מעצבים בעשרות אלפי שקלים ועד קולרים עשויים אבני סברובסקי כמו גם מתנות מיוחדות לחגים, ומה לא. אבל אם חשבנו שזה נגמר כאן, אנחנו מציגים לכם את פרק ההמשך: כעת מסתבר כי זו השקיעה 20,000 יורו בחתונה לאחד הכלבים. מזל טוב?

אין תמונה
לואיס האריס עם הכלבים המאושרים: לולה ומוגלי

סימן טוב ומזל טוב: לולה ומוגלי נשואים כדת וכדין

הכירו את הכלה הנרגשת: לולה, בת שש[ שנישאה בשעה טובה למוגלי - כלב אשר אוחז בטייטל "הכלב המכוער ביותר בבריטניה" משנת 2005. בטקס המפואר אשר התקיים באחוזה באסקס נכחו 80 אורחים שהגיעו לברך את הזוג הצעיר. "רק רציתי שיהיה ללולה את היום המושלם בחייה", אמרה האריס שבבעלותה שני כלבים נוספים, רווקים לעת עתה.

"האמת שזה היה אמור להיות אירוע מצומצם של 30 אנשים בלבד אבל הרשימה רק גדלה וגדלה כי לא רציתי לשכוח אף אחד. כמו בכל חתונה, אני מניחה". האריס סיפרה כי האירוע היה מושלם מתחילתו ועד סופו. "לולה נהנתה להיות במרכז העניינים. הכלבים שלי הם מקור הגאווה שלי כך ששום דבר הוא לא יותר מדי עבורם. אני נהנית לפנק אותם כי זה פשוט גורם לי לאושר".

לדברי האריס, לולה שינתה את חייה, כך שלקיים אירוע מסוג זה היא דרך להביע את תודתה. "רציתי למצוא ללולה חתן מכיוון שאחיה, הכלבים לולו ולארי מאוד קרובים, ולעיתים היא מרגישה שהיא נדחקת הצידה. אבל אני מוכרחה להודות שלא חשבתי שהיא תתלהב ממוגלי (החתן)". האריס מסבירה כי לולה היא סוג של דיווה, והיא חשבה שהיא תבחר כלב שדומה לה. "אבל אומרים שהפכים נמשכים והם משחקים כל יום ביחד", אמרה האריס על השידוך.

כלבים מפונקים (צילום: MailOnline)
לא רצתה שלולה תידחק הצידה בגלל לולו ולארי. לואיס עם כל השלישייה | צילום: MailOnline

מרגע שהחליטו על חתונה, האריס השקיעה הרבה מאוד זמן וכסף עד ליום המיוחל. שלושה חודשים ליתר דיוק. ביום החתונה, לבשה לולה שמלת כלה בשווי 1,000 יורו אשר עוצבה על ידי מעצבת בגדי הכלבים, מישל אוקס. לזה הוסיפה תכשיטי סברובסקי בשווי 1,800 יורו כמו גם קולר פנינים ב-400 יורו. השושבינה, הכלבה לולה, לבשה שמלה של 100 יורו ותכשיטים שעלו 350 יורו והכלב לארי לבש חליפת טוקסידו ב-100 יורו בלבד.

עוד בהוצאות: בופה לכלבים (500 יורו), בופה לאורחים (2,500 יורו), רקדנים (500 יורו), מעצב שיער (200 יורו), צילום (500 יורו), חליפה של לואיס (600 יורו), משקאות (600 יורו), מתנות לאורחים (1,500 יורו), פרחים (1,000 יורו), אבטחה (400 יורו), מפיק אירועים (400 יורו), די.ג'י (400 יורו).

אז מה עכשיו? ובכן, לולה עדיין מתגוררת עם לואיס בביתה שבאסקס בעוד שמוגלי מגיע לבקר פעם בשבוע. יש להניח שעכשיו יותר להם לעשות סקס. האמת, לא נופתע אם האריס תפיק אירוע לביתוק בתוליה של לולה.

>> "שאלתי אותו אם בא לו להרים אותי על טיל": תמונות מצילומים מקדימים

רוצה שופינג איכותי מהבית? היכנסי ל-StyleRiver