קבלו אותה בבקשה: עונת החתונות כבר לגמרי כאן. בין אם את עומדת להידחס לתוך מחוך לבן או אם את אורחת מרושעת שרוצה להוציא לכולם את העיניים – את בטח רוצה להתחטב. אספנו כמה עצות מהכוכבות הגדולות של הוליווד שנישאו לאחרונה (או יינשאו בקרוב) בנוגע לטיפוח לקראת היום הגדול. רמז? לאף אחת אין טריקים שאת לא מכירה – אימונים, אירובי ואוכל נטול שומן ונטול שטויות יהפכו אותך ללוהטת בלבן. אבל זה עדיין נחמד לדעת שגם הן מזיעות כל הדרך לחופה.

מי אנחנו? ניקול ריצ'י, בת 29, וסולן להקת "גוד שארלוט" ג'ואל מאדן, בן 32
איך הוא הציע?
הזוג חבק כבר שני ילדים, עד שג'ואל מאדן שלף טבעת, ארבע שנים אחרי שהשניים הכירו.
מתי התחתנו?
דצמבר 2010
מה סיפרו האורחים?
הזוג נישא בלוס אנג'לס בטקס צנוע בו נכחו 130 אורחים. במגזין פיפל סופר כי "הם רצו חתונה הוליוודית ישנה ואלגנטית, שיהיו בה רק אנשים שחשובים להם".
מה לבשה הכלה?
שמלה ארוכת שרוולים של מרצ'סה בהשראת שמלתה של גרייס קלי, בדומה לשמלה של קייט מידלטון.
איך התכוננה הכלה ליום הגדול?
חדרי הכושר לא זרים לניקול ריצ'י, אבל היא בכל זאת האיצה את הביקורים שלה אצל המאמנת טרייסי אנדרסון, שגם אחראית לפיגורה של מדונה. היא הגבירה את מנת ריקודי האירובי שעשתה לפני, והפכה כה מוצלחת עד שאנדרסון כינתה אותה "תלמידה מצטיינת" בקליפ אימונים שהוציאו השתיים לפני חודשיים.
מבחינת תזונה, בחרה ריצ'י בדיאטת מיצים, שבה את מקבלת 12 כוסות מיץ ליום. המיצים נסחטים בתהליך מיוחד שמונע את השתחררות הויטמינים והמינרלים החשובים של הפרי. כל שעתיים את אמורה ללגום מהמיץ הזה, ואת יכולה להוסיף לו גם מי כלורופיל ומי אלוורה. יאמי. מה אסור לך? לשתות אלכוהול, קפאין, או לצרוך ניקוטין, וכך המיצים יבטיחו שהם יחליפו כל ארוחה וחטיף למענך. לדיאטה עצמה יש כללי הכנה לפני, והוראות אכילה אחרי שחשוב לנקוט בהן.

אין תמונה
ניקול ריצ'י. 12 כוסות מיץ ביום

מי אנחנו? ג'סיקה סימפסון, בת 30, ושחקן הפוטבול אריק ג'ונסון, בן 31
איך הוא הציע?
הגירושין של אריק ג'ונסון הפכו לסופיים ביולי 2010. ארבעה חודשים אחר כך, הודיעה ג'סיקה סימפסון שהם כבר מאורסים – חצי שנה בלבד אחרי שהתחילו לצאת.
מה מחכה לאורחים?
הזוג מתכוון להוציא לא פחות ממיליון דולר על החתונה. למעלה מ-50 חברים ובני משפחה יוטסו על חשבון סימפסון לשבוע של חגיגות בהוואי. נקווה שהפעם השנייה של סימפסון תצלח יותר.
איך מתכוננת הכלה ליום הגדול? סימפסון הבינה מי יכולה להפוך אותה ללוהטת לקראת החתונה, ופנתה גם היא לטרייסי אנדרסון שתעזור לה להרכיב תכנית אימונים לקראת היום הגדול. היא מתאמנת ארבע פעמים בשבוע, שעה ורבע כל אימון – שמורכב מריקוד אירובי, תרגילי חיזוק ותרגילי בטן. המאמנת הוסיפה, שמאז שסימפסון חברה לג'ונסון, הדיאטה שלה השתפרה פלאים – שכן היא עוקבת אחרי הדיאטה הצמחונית של בן זוגה.

ג'סיקה סימפסון עם קלאץ' מוזהב (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
ג'סיקה סימפסון. חתונה של מיליון דולר | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL

מי אנחנו? הילארי דאף, בת 23, ומייק קומרי, שחקן הוקי קרח בן 30
איך הוא הציע?
שלוש שנים אחרי שהכירו בטיול, קומרי שלף טבעת בהפתעה במהלך חופשה משותפת של הזוג בהוואי
מתי התחתנו?
14 באוגוסט 2010
מה סיפרו האורחים?
הטקס בסנטה ברברה שבקליפורניה היה די צנוע, וכלל מאה קרובים ובני משפחה. הזוג המאושר רקד את הריקוד הראשון שלו כזוג נשוי לצלילי השיר האהוב עליהם, כשברקע הוקרנה על מסך ענק מצגת תמונות רומנטיות בכיכובם, ובתוספת תמונה אחת קצת פחות רומנטית, וקצת יותר רומזת למין אוראלי.
מה לבשה הכלה?
שמלת נימפה של ורה וונג.
איך התכוננה הכלה ליום הגדול?
המאמן של הסלבס, הארלי פסטרנק, נחלץ לעזרתה של הכלה. הילארי התאמנה חמש פעמים בשבוע בעזרת תכנית האימונים האינטנסיבית של פסטרנק שכוללת חזרות מרובות על אותם תרגילים (ארבעה סטים של 25 חזרות כל אחד). בתחילת האימונים ובסופם הייתה עושה דאף פעילות אירובית, ואת כל הכיף הזה שילבה בדיאטה שמורכבת מחלבונים רזים וירקות – כולל הרבה חלבוני ביצה, סלטים ודגים.

הילארי דאף חתונה
הילארי דאף. רמיזות למין אוראלי בחתונה

מי אנחנו? ריס וויתרספון, בת 35, וסוכן השחקנים ג'ים טות, 40
איך הוא הציע?
לאחר כשנה של זוגיות שלף סוכן השחקנים טבעת יהלום בשווי רבע מיליון דולר. עבור טות אלה נישואים ראשונים, ואילו וויתרספון היא גרושתו של רייאן פיליפה היפה, לו הייתה נשואה 8 שנים עד 2006. הילדים המשותפים, אווה בת ה-11 ודיקון  בן ה-8 היו גם הם אורחים בחתונה.
מה סיפרו האורחים?
החתונה נערכה באוהל ענק שהוקם במיוחד באחוזה של וויתרספון בקליפורניה. על ארגון האירוע הייתה אמונה מארגנת החתונות ההוליוודית הישראלית לשעבר יפעת אורן, שתכננה גם את החתונה של בריטני ספירס וקווין פדרליין. מי הגיע? החברים טובי מגווייר, סלמה הייק, רנה זלווגר, קונאן אובריאן, רוברט דאוני ג'וניור, והזוג שודאי זכה לאיזה "בקרוב אצלכם" קטן – שון פן וסקרלט ג'והנסון.
מה לבשה הכלה?
החזיקו את עצמכן חזק – ריס לבשה שמלה ורודה. אווה הקטנה, שזכתה להיות השושבינה הראשית, זכתה לשמלה מעוצבת באותו צבע.
איך התכוננה הכלה ליום הגדול?
ריס וויתרספון היא מהסוג השנוא עלינו ביותר, אלה שרצות. אבל לקראת החתונה היא הוסיפה אימונים אחרים – כולל יוגה. אנחנו מצטרפות להמלצה לגוון קצת את אימוני הכושר, מה שיהפוך את כל העסק הבלתי מהנה גם ככה, להרבה פחות משעמם, והרבה יותר מגוון.

אין תמונה
ריס ווית'רספון. יפה בורוד

מי אנחנו? קייט מידלטון, 29, והנסיך וויליאם, 29 גם הוא
איך הוא הציע?
בנובמבר שעבר עצרה הממלכה את נשימתה עת הודיע בית המלוכה שנכדה של המלכה עומד לבוא בברית הנישואים עם בחירת לבו, קת'רין מידלטון היפה. השניים היו חברים יחד שמונה שנים, אבל שווה להמתין בשביל להתחתן עם יורש עצר. הם התארסו במהלך חופשה פרטית בקניה, והג'נטלמן אפילו ביקש רשמית את ידה של נערתו מאביה.
מה סיפרו האורחים?
אם אתן לא יודעות לבד מה סיפרו האורחים, אנחנו מאמינות שנקלעת לכתבה הזו בטעות. התביישי לך.
מה לבשה הכלה?
בשמלה שגררה כל כך הרבה תגובות לא נתקלנו מעולם. בהשראת גרייס קלי? גנובה מאשתו של הנסיך הבלגי? מה לא נאמר על השמלה של קייט, שאנחנו חוזות שתוליד אחריה טרנד גם בקרב כלות ארצנו. האם התחרה והשרוולים הארוכים יככבו גם בעונת החתונות שלנו? יהיה מצער מאוד אם לא.
איך התכוננה הכלה ליום הגדול?
פרט לחוקי נימוס שוודאי הייתה צריכה לשנן, השמועות אומרות שקייט נקטה בדיאטת דוקאן, אותה חובבות גם ג'ניפר אניסטון וג'יזל. מה אסור לאכול? פחמימות מסוימות, ריקות מתוכן ומלאות סוכר. מה תאכלי במקום? אוכל דל שומן ועתיר בחלבונים. את זה יכולנו להמציא גם בעצמנו. אבל לדיאטה עצמה יש שיטה מאוד נוקשה – בת ארבעה שלבים, כשבכל שלב את אוסרת על עצמך מאכלים אחרים.
בשלב הראשון אפשר לאכול: בשר, מאכלי ים, ומוצרי חלב דל שומן  יחד עם ביצים, שיבולת שועל והמון מים. בשלב השני את יכולה להוסיף ירקות מסוימים ומנות קטנטנות של פירות ולחם. אחר כך תוכלי ללגום קצת יין, ובשלב הסופי את יכולה לאכול מה שמתחשק לך כל עוד יום אחד בשבוע תאכלי רק חלבונים.
אחרים טענו שקייט פשוט הגבירה את אימוני החתירה שלה, כדי לחזק את שרירי הגוף העליונים, והתחילה גם לעשות הליכות ולדווש באופניים.

קייט מידלטון בחתונה המלכותית (צילום: WPA Pool, GettyImages IL)
קייט מידלטון. דיאטה נוקשה לנסיכה | צילום: WPA Pool, GettyImages IL

>> מתי לעשות טיפול פנים, ומתי שיזוף בהתזה? כך תתארגני ליום החתונה שלך