סידור פרחים וינטאז' (צילום: junial, Istock)
אלמנטים עיצוביים של חזרה אחורה בזמן | צילום: junial, Istock

החלטתם - החתונה שלכם הולכת להיות חורפית. מעילים יילקחו בכניסה, הריקודים לא יערכו תחת כיפת השמיים, החופה לא תיערך בשקיעה. אחרי שהשלמתם עם כל המשמעויות של חתונה בחורף, הגיע הזמן להתחיל לחשוב על איך היא תראה.

"עיצוב האולם משפיע על האווירה, נותן את הרקע לכל האירוע ומשפיע מאוד גם על התמונות באלבום החתונה שיישאר לכם למזכרת מהיום הגדול", אומר לנו מיכאל אזולאי, מעצב הפנים של אולם דניאל שנפתח לאחרונה באזור המרכז. "המגמה לחורף הקרוב בעיצוב חתונות היא אלגנטיות קלאסית והקפדה על פרטים. עיצוב כזה שיוצר רקע מסוגנן לזוג ולאורחים שלו".

מראה מיושן עם טוויסט אוריינטלי

אזולאי מזהה מגמה עיצובית ההולכת לכיוון האוריינטלי. "החורף יתאפיין, לדעתי, באלגנטיות שקטה עם טוויסט ים תיכוני. יש חזרה לאלמנטים עיצוביים של אפילו 100 שנים אחורה, כמובן בתוספת של נגיעות מודרניות ועדכניות נכונה. דגש על אווירה חמימה, רכה וקלאסית, שימוש בנרות וסידורי פרחים בגווני הסגול".

לדברי אזולאי, המטרה היא ליצור מראה ואווירה הרמוניים וזורמים, שישאירו רושם על משתתפי האירוע. "עם מעט דמיון ויצירתיות אפשר ליצור עיצוב חתונה אלגנטי ונקי גם בתקציב מוגבל", מבטיח אזולאי. איך עושים את זה? לפניכם כמה עצות עיצוביות ליצירת המראה הנכון והמעודכן לחורף הקרוב.

"העיצוב הבסיסי של אולם החתונה מתרכז בשני אזורים מרכזיים", מסביר אזולאי. "אזור החופה ואזור השולחנות, שמקבל ביטוי גם באזור קבלת הפנים, עיצוב הבר, עיצוב מרכזי השולחנות ורחבת הריקודים". כדי ליצור 'טוטל לוק' אחיד, הוא אומר, חשוב שאותו קונספט ילווה את כל החללים באולם.

אין תמונה
חמים, אלגנטי וקלאסי , זה מה שהולך החורף

הגוונים הנכונים החורף: לבן, חום וסגול

"יש דרכים רבות ליצור מראה אלגנטי – אבל הקפדה על מספר כללים בסיסיים תעזור להגיע למראה הרצוי", אומר אזולאי, וממליץ להתחיל בבחינת הנתונים הקיימים באולם. מהו הצבע השולט באולם? כמה חלל פנוי קיים באולם? אם המקום בו בחרתם להינשא מעוצב בסגנון מסוים, כדאי מאוד להימנע מעיצוב מוגזם שעלול ליצור מראה לא אחיד.

מה לשים במרכזי השולחנות? זר פרחים עדין או פרח בודד מעבירים מסר אלגנטי, לדברי אזולאי, והם קלאסיים ולכן תמיד באופנה. גם שימוש בכלי זכוכית או הצבת נר על השולחן מעניקים מראה חם ורך ההולם במיוחד את העונה הקרה. ומה לגבי צבעים נכונים? "גם בצבעיים כדאי לדבוק בגוונים הקלאסיים, כמו לבן, חום שוקולד עמוק או גווני הסגול הבהיר", אומר אזולאי.

בנוסף, ממליץ המעצב על משחקי אור ותאורה – שמוסיפים לאווירה וחשובים במיוחד בחורף, כאשר החושך מקדים לרדת. "כדי לייצר הרגשה יוקרתית ואלגנטית ניתן לתלות שרשראות אור מהתקרה באולם או לקשט בעזרתן את החופה", הוא מציע.

"ספות קטיפה, שנדילירים מקריסטל, משחקי אורות ושימוש בחומרים איכותיים כמו עץ, קטיפה ובדים שופעים בשילוב אביזרים טרנדים – כל אלה יוצרים שילוב של יוקרה ושקט, והם שיכניסו את האורחים מהרגע הראשון לאווירה אחרת, כמו של פעם", הוא אומר.

>> מתכננים חתונה? נסו את המומלצים שלנו
>> איפור כלות חם לעונה הקרה