בועות אכילות (צילום: Flashבר)
פה גדול! בועות מתוקות ואכילות | צילום: Flashבר

באופן משונה, להרבה מהזוגות המתחתנים ממש חשוב שהאורחים יזכרו את החתונה שלהם לנצח – אחרת לך תבין למה אתה צריך לשגר את עצמך מתוך לוע של תותח לכיוון החופה, רק כדי שהחתונה שלך תהיה "מיוחדת" ושידברו עליה למחרת. חברות ההפקה השונות מציעות שלל גימיקים ואטרקציות לאירוע הלבן והעמוס ממילא; הנה דגימה של כמה מהאקסטרווגנטיים ביותר שהצלחנו למצוא בישראל.

בועות אכילות על רחבת הריקודים

חוששים שהתפריט לא יהיה מספיק מגוון עבור האורחים? מתלבטים לגבי הקינוח? לא ברור מי הגה את הרעיון הזה, שעושה רושם כאילו נולד כתוצאה מתקלה במעבדה, אבל הגימיק של בועות אכילות בטעם ענבים עלול ליצור לכם מחזה די אידיוטי ברחבת הריקודים. אתם באמת רוצים לדמיין את המשפחה והחברים שלכם מקפצים באמצע הרחבה עם פה פתוח, כשהם מנסים ללכוד ולבלוע בועה מתוקה המרחפת לה באוויר, תוך כדי ריקוד המאקרנה?

מסך SMS - גימיקים בחתונה (צילום: קרמבו אטרקציות)
פוטנציאלי לפאדיחות. מסך SMS | צילום: קרמבו אטרקציות

מסך SMS

"הכלה היא חיית מין במיטה, באחריות" היא דוגמא מצוינת להודעת טקסט שממש לא כדאי לשלוח למסך SMS המוצב במרכז האולם. הרעיון מאחורי האטרקציה הוא שכל אחד מהאורחים היושבים באולם בזמן החתונה יכול לשלוח SMS למוקד טלפוני מסוים, וההודעות יופיעו קבל עם ועדה על גבי מסך ענק. זכרו להוסיף אלף סימני קריאה, לשם האותנטיות.

כניסות חתן וכלה גרנדיוזיות

כניסה לחתונה על גבי לב ענק (צילום: Flashבר)
אהבתנו כגודל הלב בו אנחנו יושבים | צילום: Flashבר

רגע הכניסה של החתן והכלה לאולם הפך לאחד מרגעי השיא של הפקת החתונה. "הכניסה", כפי שנהוג לכנות אותה בדרמטיות, מלווה לעיתים בפירוטכניקה ובשואו שלם שפותח במיוחד עבור אותן 15 שניות של תהילה, כאשר מגיח הזוג המאושר אל עבר החופה. חוץ ממטחי זיקוקים, מעגל תופים, חצוצרות ושופרות, ניתן להיכנס גם על גבי פרח לבן ענק, המובל באיטיות לתוך האולם כשבין עלי הכותרת המקופלים שלו מתחבאים החתן והכלה, אשר פורקים החוצה עם ההגעה למרכז הרחבה. אפשר גם לדפוק את הכניסה הפומפוזית הזאת על גבי ספה ענקית בצורת לב, על חרטום סירת מפרש או כאשר הכלה יושבת על גבי פסנתר כנף, וחתנה יושב ליד הקלידים ומשחק אותה מנגן את אהבתו אליה.

סלואו בתוך בועת ענק (צילום: Flashבר)
כשאני איתך אני מרגיש מנותק לגמרי מהעולם. סלואו בבועת ענק | צילום: Flashבר

סלואו בתוך בועת ענק או במעגל פרחים מתנפח

ריקוד הסלואו המסורתי יכול לעבור שדרוג, אם תבחרו לרקד אותו כאשר אתם כלואים בתוך בועת פלסטיק ענקית ושקופה. גימיק נוסף הוא מעגל פרחים ענקיים, שנפתחים במחרוזות של 12 מטר סביב החתן והכלה הכרוכים זה אל זו. לפרחים הנפתחים אפשר לקרוא גם "פרחים מתנפחים", שכן בסך הכל מדובר במכניקה דומה לזו של כריות האוויר המוכרות לנו מהמתקנים המתנפחים של הילדים, רק שכאן הן מעוצבות בצורת פרחים.

פרחים מתנפחים לריקוד הסלואו (צילום: Flashבר)
שלא יתנפחו יותר מדי וימחצו אותנו. מעגל פרחים מתנפחים | צילום: Flashבר

בקבוקי ענק מרקדים ומשקים לשוכרה

בחלק מחברות ההפקה מאמינים שלא צריך ברמנית מצודדת כדי להשקות את הקהל באלכוהול, ושאפשר להסתפק בשתי בובות ענק אינפנטיליות בצורת בקבוקי שתייה חריפה שיעשו את העבודה. את הבובה מפעיל אחד מעובדי ההפקה, המזיע בתוך בובת "שיבאס ריגאל" או "ג'ק דניאלס" ומוזג את הדרינקים לאורחים על רחבת הריקודים.

בקבוקים מרקדים -גימיקים בחתונה (צילום: Flashבר)
אני כנראה שיכור, כי אני רואה בקבוק ענק שמציע לי לשתות. הבקבוקים המרקדים | צילום: Flashבר

מופעי אקרובטיקה אווירית

במופע לוליינות של אקרובטיקה אווירית מעופפים רקדנים ורקדניות הקשורים בכבלים מעל האורחים בקבלת הפנים או מעל החופה, לעתים לבושים כדמויות פנטזיה מוכרות. בחלק מאולמות האירועים בארץ יש כבר קונסטרוקציה מובנת, אליה מאבטחים את המעופפים הנועזים. במקרה שאין הכנה באולם, אפשר לשכור לערב החתונה מערכת של מנועים וכבלים בשביל רגעי השואו-טיים.

קרקס Y (צילום: דפנה בן נון)
אם הוא נופל עכשיו לכלה על הראש, החתונה הזאת גמורה. אקרובטים מעופפים | צילום: דפנה בן נון

אולפן הקלטות נייד

פטנט נוסף בחתונות שעשוי לעורר התלהבות, בעיקר אצל ילדות שחולמות להיות ג'סטין ביבר, הוא אולפן הקלטות נייד. למעשה מדובר בעמדת קריוקי אטומה שניראת כמו כמו תא טלפון קטן, ובתוכה מסך LCD, מיקרופון ואוזניות. לתוך התא הצפוף נדחסים בכל סיבוב אורח אחד או שניים, ומקליטים את עצמם שרים בקריוקי. יצירות המופת מוקלטות ומוענקות לאורחים כמזכרת אישית מהחתונה. איזה כיף.

תא הקלטות נייד - גימיקים בחתונה (צילום: קרמבו אטרקציות)
לזייף להם מזל טוב. אולפן הקלטות נייד | צילום: קרמבו אטרקציות
>> נעלי כלה צבעוניות, שמלות כלה קצרצרות: הטרנדים החמים בעולם החתונות ב-2011