האם קייט מידלטון בחרה מעצב לשמלת הכלה החגיגית שלה? אם נקרא את הסימנים בשטח היטב, נראה שנפצח את הסוד הכמוס של חתונת השנה: אמא מידלטון ואחותה של קייט, פיפה, בילו למעלה משעה בסטודיו של המעצב ברוס אולדפילד, מהמעצבים החביבים על הנסיכה המנוחה דיאנה. השמועות מתעקשות שמדובר בסבב שמלות כלה ושאולדפילד הוא בר המזל שממשיך את המסורת של המשפחה. האמנם?

אין תמונה
הכל בעקבות אמא: קייט מידלטון בחרה במעצב האהוב של דיאנה

אמא, סורי נא לחנות הקרובה ובחרי לי את השמלה הכי יפה

קייט כמעט לא נראתה בציבור מאז שהודיעה על אירוסיה לנסיך וויליאם, ומי שנאלץ לכתת רגליו ברחובות העיר הם בני משפחתה, שנשלחו לחנויות כדי לעזור בתכנון החתונה. בינינו, אנחנו משוכנעות שאם היית מביאה נסיך-בואכה-מלך לבית, גם אמא שלך הייתה עושה את כל ההכנות לחתונה. המשימה, אגב, כלל לא פשוטה כמו שהיא נשמעת. בתקופה האחרונה מידלטון ממקמת את עצמה אט אט ובזהירות כאייקון אופנה ומודל לחיקוי, וכעת השאלה היא אם היא קיבלה את הגנים מהמשפחה.

מכל המקום, החותנת לעתיד והאחות השושבינה ניסו להנמיך פרופיל, אבל את מה שדוברי הממלכה מבקשים להסתיר חושף הפפראצי - שתיעד את בנות המשפחה מתקבלות בברכה בסטודיו של אולדפילד בשבוע שעבר.

אין תמונה
פייר? מעט התאכזבנו. מתוך הקולקצייה של ברוס אולדפילד

מאז ההכרזה על האירוסין עולם האופנה הבריטי סוער – שמות רבים נזרקו לאוויר, ביניהם גם ויויאן ווסטווד (מה שטוב לקארי בראדשו חייב להיות טוב גם לאצולה) – אבל כרגע ניכר כי אולדפילד הוא הנבחר. מדובר במעצב בריטי בן 60, שעיצב ב-35 השנים האחרונות לרבות מהנשים היפות והחזקות, ביניהן קתרין זיטה ג'ונס והמלכה ראניה הירדנית. הבחירה בפייבוריט של ליידי די לא תהיה מפתיעה. אולי רק עבור וויליאם, שאמור להגיע ליום החופה בלי לדעת כלל איך תיראה הכלה - כך לפי התכנון של קייט כמיטב המסורת.

אז כמה עולה שמלת חתונה של ברוס אולדפילד, ישאל הצד היהודי שלכן? הטווח הוא בערך בין 5,000 ל-20,000 פאונד – תכפילו פי 6, ותקבלו המון כסף. מה תקבלו בתמורה חוץ משמלה? בערך עשר מדידות של אולדפילד בעצמו, בד איכותי באופן מיוחד ויחס אישי שכולל אפילו טאץ'-אפים אחרונים ביום הכלולות.

אין תמונה
האם מה שטוב לקארי גם טוב לקייט? השמלה של ויויאן ווסטווד

הבטנו בשמלות הכלה של אולדפילד, ולמרבה הצער התאכזבנו. זה אולי הצעד הנכון כדי להיות אהובה על העם הבריטי, שכל כך העריץ את דיאנה, אבל זו בטח לא השמלה שאנחנו היינו חולמות עליה לו היינו באמת נסיכות.

מתנות? אאוט. תרומות באינטרנט? אין

אם בחתונה רגילה אתם עושים את הדבר הבלתי נסבל ומביאים מתנה במקום צ'ק, הפעם תהיו בטוחים שתהיו יוצאי דופן – הזוג המלכותי לא רוצה את הכסף שלכם כדי להשקיע בחסכונותיו למשכנתא, אבל הוא כן מבקש מהאורחים ממון על מנת להעביר את כל הרווחים מהחתונה לתרומות. ההוראות לאילו גופים אפשר לתרום יופיעו כבר על הזמנת החתונה, והאורחים יתבקשו לתרום און ליין, כשהסכומים ייוותרו נסתרים. המשפחה והחברים הקרובים, כך משערים, יוכלו להביא לזוג מה שהם רוצים. בכל זאת, לכו תסתבכו עם אנשים שצדים להנאתם. ואם זה לא מספיק, הם גם יזמינו כמה עניים, שוטרים פצועים, מסוממים לשעבר וילדים לטקס החתונה.

אין תמונה
יפה באדום: דיאנה בעיצובים של ברוס אולדפילד
פיפה מידלטון - שושבינה (צילום: Chris Jackson, GettyImages IL)
השושבינה הגאה - פיפה מידלטון | צילום: Chris Jackson, GettyImages IL

אז אולי עדיף שתגהצו את הטוקסידו, בכל זאת – גם לכם יכולה להיות הזדמנות, קלושה אמנם, לקחת חלק באירוע הבריטי הכי חשוב של העשור.

>> הסטייל של השטיח האדום של גלובוס הזהב: הטובה, הרעה וההרה

האם קייט מידלטון בחרה מעצב לשמלת הכלה החגיגית שלה? אמא מידלטון ואחותה בילו למעלה משעה בסטודיו של המעצב ברוס אולדפילד, מהמעצבים החביבים על הנסיכה המנוחה דיאנה. אולדפילד, מעצב בריטי בן 60, עיצב ב-35 השנים האחרונות לרבות מהנשים היפות והחזקות ביניהן קת'רין זיטה ג'ונס והמלכה ראניה הירדנית.

קייט כמעט לא נראתה בציבור מאז שהודיעה על אירוסיה לנסיך וויליאם, ורק בני משפחתה נשלחו לחנויות כדי לעזור בתכנון החתונה. כן, גם אמא שלך הייתה עושה את כל ההכנות לחתונה, אם היית נישאת למלוכה הבריטית. ואם כבר הכנת שמלה – כדאי שתחזירי אותה לחנות, כי כבר יש שושבינה, אחותה הצעירה של קייט, פיפה. בית המלוכה משתדל להסתיר את בחירת השמלה של קייט, אבל מה שלא עושים הדוברים – עושה הפפראצי שתיעד את בנות המשפחה מתקבלות בברכה בסטודיו של אולדפילד בשבוע שעבר.

מאז ההכרזה על האירוסין עולם האופנה הבריטי סוער – שמות רבים נזרקו לאוויר, ביניהם גם וויויאן ווסטווד (מה שטוב לקארי בראדשו חייב להיות טוב גם לאצולה) – אבל הבחירה בפייבוריט של ליידי די לא תהיה מפתיעה. טוב, אולי היא תהיה מפתיעה לוויליאם, שאמור להגיע ליום החופה בלי לדעת כלל איך תיראה הכלה, כך לפי התכנון של קייט כמיטב המסורת.

אז כמה עולה שמלת חתונה של ברוס אולדפילד, ישאל הצד היהודי שלכם? הטווח הוא בערך בין 5,000 ל-20,000 פאונד– תכפילו ב-6, ותקבלו המון כסף. מה תקבלו בתמורה חוץ משמלה? בערך עשר מדידות של אולדפילד בעצמו, בד איכותי באופן מיוחד, יחס אישי שכולל אפילו טאצ'-אפים אחרונים ביום הכלולות.

הבטנו בשמלות הכלה של אולדפילד, ולמרבה הצער התאכזבנו. זה אולי הצעד הנכון כדי להיות אהובה על העם הבריטי, שכל כך העריץ את דיאנה, אבל זו בטח לא שמלת החלומות שאנחנו היינו חולמות עליה לו היינו באמת נסיכות.

 

מתנות? אאוט. תרומות באינטרנט? אין

ואם בחתונה רגילה אתם עושים את הדבר הבלתי נסבל מכל ומביאים מתנה במקום צ'ק, הפעם תהיו בטוחים שתהיו יוצאי דופן – הזוג המלכותי לא רוצה את הכסף שלכם כדי להשקיע בחסכונותיו למשכנתא, אבל הוא כן מבקש מהאורחים ממון על מנת להעביר את כל הרווחים מהחתונה לתרומות. ההוראות לאיזה גופים אפשר לתרום יופיעו כבר על הזמנת החתונה, והאורחים יתבקשו לתרום און ליין, כשהסכומים יוותרו נסתרים. המשפחה והחברים הקרובים, כך משערים, יוכלו להביא לזוג מה שהם רוצים. בכל זאת, לכו תסתבכו עם אנשים שצדים להנאתם. ואם זה לא מספיק, הם גם יזמינו כמה עניים, שוטרים פצועים, מסוממים לשעבר וילדים לטקס החתונה.

אולי עדיף שתגהצו את הטוקסידו, בכל זאת – אולי גם לכם תהיה הזדמנות לקחת חלק באירוע הבריטי הכי חשוב של העשור.