הילה ושמוליק תכננו להתחתן באוקטובר בגן אירועים כמו כולם - אבל אז אחיה לקה בבעיות רפואיות ואושפז בבית החולים תל השומר. השניים הבינו שהחיים השתנו וקיבלו החלטה אמיצה, להתחתן בלובי של בית החולים כדי שגם האח יוכל להשתתף. לפני שבוע זה קרה באחת החתונות המרגשות שנראו כאן, והבוקר אירח ניב רסקין את בני הזוג ושמע מהם על האירוע.

לאח הצעיר, בן 20, התגלה תסחיף ריאתי. הוא נכנס להליך שגרתי ופשוט של צינתור, אבל במהלכו הוא קרס, עבר החייאה וכעת מצוי בהכרה מינימלית. "הוא לא מתקשר איתנו לא מגיב", סיפרה הילה, האחות, והוסיפה כי לפני שמצבו הבריאותי של אחיה התדרדר, הוא היה שותף לתהליך ארגון החתונה. "עם הזמן ראינו שהזמן לא עובד לטובתנו. החיים התהפכו במאה שמונים מעלות. היה ברור שאנחנו דוחים את החתונה, לא התעסקנו בכלל בחתונה. הבנתי שאין מצב שאני מתחתנת בלעדיו".

שמוליק סיפר על היום המרגש עצמו: "דאגו שנרגיש כאילו זו החתונה האמיתית שלנו. היה באמת מרגש, הרבה רגשות מעורבים, אבל ידענו מההתחלה שאנחנו לא משאירים אותו מאחור, שאם הוא לא יבוא איתנו לחופה באולם שכבר סגרנו - אז נביא את החופה אליו. למרות שהוא לא מגיב אלינו, ממש הרגשתי שהוא מבין. בהבעות הפנים שלו, דברים שלא ראיתי ממנו בשלושה חודשים האחרונים. הוא התרגש מאוד".

צפו בקטע המלא מתוך חדשות הבוקר עם ניב רסקין