תכנון חתונה זאת משימה מורכבת גם בזמנים רגילים, אבל בתקופה שבה ההנחיות משתנות כל יומיים לגבי קיום אירועים נדמה לפעמים שמדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית. אבל אם יש משהו שהשנה הזאת לימדה אותנו, זה שעם יצירתיות ואורך-רוח אפשר למצוא פתרונות משגעים כמעט לכל מצב.

זוגות שבחרו בכל זאת לערוך חתונה בתקופת הקורונה גילו לא רק סבלנות אבל גם חשיבה מרגשת מחוץ לקופסא. אם אתם גם בדיוק בשלב שאתם מחפשים פתרון יצירתי לחתונה שלכם, אולי הרעיונות האלה יפתחו לכם קצת את הראש.

חתונה בדרייב אין

בני הזוג הבריטיים וינאל פאטל ורומא פופט ערכו חתונה בקונספט של דרייב אין: הם עברו בין האורחים שלהם בגולפית כך שיכלו להחליף ניפנופים וצפירות לאות שמחה. על 250 האורחים נאסר לצאת מהמכוניות שלהם הם יכלו להזמין אוכל שהגיע עד אליהם בזמן שצפו בטקס החתונה על גבי מסך ענק.

חתונות קורונה (צילום: Greg Fulks)
חתונה בדרייב אין - איך לא חשבנו על זה קודם? | צילום: Greg Fulks

חתונות קורונה (צילום: greg fulks)
לא ויתרו על החתונה שהן רצו | צילום: greg fulks

חתונה בסירות

הרעיון הבא מגיע אלינו מחופי הכנרת, שם התחתנו דניאל ושרון בחתונה מצומצמת עם 25 אורחים. החברים של הזוג לא היו מוכנים לוותר על להיות חלק מהיום הגדול שלהם והפתיעו בגדול כשהגיעו אל הטקס בדרך מקורית ביותר - דרך סירות ששכרו באותו היום.

חתונות קורונה (צילום: חן לוי)
קסם על ים כינרת | צילום: חן לוי
חתונות קורונה (צילום: חן לוי)
שכרו סירות כדי להיות בחתונה | צילום: חן לוי

חתונה על מזרנים

חתונות בית הפכו להיות אחת מהאופציות הכי פופולריות עבור זוגות. אבל מה עושים אם החצר יחסית קטנה ורוצים לדאוג למרחק בין האורחים? הנה פתרון משגע שמגיע אלינו מקנדה. הזוג פרש ברחבי החצר מזרני ישיבה מפנקים לפי קפסולות, וכך דאג לשמור על מרחק בין כל הנוכחים בטקס.

 

חתונות קורונה (צילום: amrit photography)
גם יפה וגם שומרים על הכללים | צילום: amrit photography

חתונות קורונה (צילום: amrit photography)
פיתרון מקסים למי שיש חצר בבית | צילום: amrit photography

חתונה ב-Drive Through

אחד הרעיונות הכי יצירתיים שראינו מגיע אלינו ממלזיה, אבל מאז אומץ על ידי זוגות נועזים ברחבי העולם. הרעיון - חתונת שבמהלכה האורחים עוברים עם המכוניות ומברכים את החתן וכלה. מה אתם חושבים?

חתונות קורונה (צילום: Farreed Sahar)
פיתרון יצירתי וכייפי | צילום: Farreed Sahar

 

חתונת רחוב

עוד רעיון שתפס תאוצה מאז פריצת הנגיף הוא חתונה ברחוב או במרפסת. יש אפילו מי שעשה את זה כאן בישראל. מור וליאור, שהתחתנו בחתונת פופ אפ במרכז כיכר דיזינגוף וגרמו להתרגשות ושמחה גדולה לכל העוברים ושבים. 

חתונות קורונה (צילום: אבי זוארץ)
הרחוב נעשה חלק מהשמחה | צילום: אבי זוארץ
חתונות קורונה (צילום: אבי זוארץ)
רומנטיקה עירונית | צילום: אבי זוארץ