מי: נעמה בצלאל, שהייתה חלק מגל המעצבים הצעירים שפרחה בארץ לפני קצת יותר מעשור, ונחשבת לאחת מחלוצות טרנד שמלות הוינטג' בתל אביב. בשנים האחרונות היא השכילה לקפוץ על עגלה נוספת - שמלות כלה אלטרנטיביות - והחלה לעצב קולקציה בגווני לבן, שמנת, אוף ווייט, ורוד וכסף המבוססת על גזרות מתוך הקולקציות הרגילות שלה.

אין תמונה
כלה גאגא?

דבר המעצבת: "העיצובים מתאפיינים בקווים נקיים עם קריצה והשראה נוסטלגית. הגזרות מאוד נשיות, שיקיות, מוקפדות ומחמיאות. השמלות הן קלילות, נוחות, זוהרות ומתאימות לכל מי שמחפשת שמלת כלה מפתיעה, במחיר הוגן שניתן לקחת לאחר מדידה אחת בלבד".

מילה מאיתנו: קלילות ואווריריות מאפיינת את רוב השמלות בקולקציה, שיכולות לתפקד בקלות כשמלה לבנה קיצית ואלגנטית. הקווים מאוד נקיים ופשוטים, בלי התוספות והקישוטים שהתרגלנו לראות כאן אצל מעצבי שמלות כלה וותיקים. בצלאל מצטיינת במיוחד בגזרות וינטג' משנות ה-50'-60', שמדגישות מותן גבוהה ומטשטשות את מה שצריך. אנחנו חיבבנו יותר את שמלות התחרה שנראות קצת יותר "חתונתיות" וגם את שמלות המידי המיוחדות.

לאיזו כלה: הכלה של נעמה בצלאל בטח התבוננה בקולקציה של דני מזרחי ועיקמה את האף. בניגוד לכלה שמדמיינת את עצמה בשמלת קצפת לבנה, בצלאל מעצבת לכלות שאין להן ממש כוח להתעסק במדידות, התאמות של בדים, ביקורים מעיקים בסלון, שבירת תוכנית חיסכון וכל מה שכרוך בבחירת שמלת כלה. השמלות שלה מתאימות גם לחתונת צהריים או לחתונה שנייה, למי שכבר עברה את הטירוף והבינה את הפואנטה. לכלה של בצלאל יש ראש קצת יותר מפוכח ופתוח, וסטייל נקי וקליל. אלטרנטיבית, כבר אמרנו?

כלות ברזומה: אין כלות מפורסמות, אם כי בין הסלבריטאיות שקונות בדרך כלל אצל בצלאל ניתן למצוא את רותם אבוהב, מיכל אנסקי, יעל לוונטל ומירה עוואד.

מידות: כמו בקולקציה הרגילה של בצלאל, 36-44.

יד ראשונה מתופרת: השמלות נמכרות ולא מושכרות. אפשר לקחת מהקולב, למדוד ולקנות באותו הרגע, או להזמין שמלה חדשה על בסיס הדגם עם התאמות ושינויים קלים. תוכלי להאריך את השמלה, לקצר, להעמיק מחשוף או להרים אותו, אבל אי אפשר להזמין שמלות שלא קיימות בקולקציה.

אין תמונה
כלה גאגא?
אין תמונה
כלה גאגא?
אין תמונה
כלה גאגא?
אין תמונה
כלה גאגא?
אין תמונה
כלה גאגא?
אין תמונה
כלה גאגא?
_OBJ

מחירים: 1,999-3,499 שקל.

נעמה בצלאל, דיזנגוף 212 ת"א (אין צורך בתיאום מראש). חנות המפעל: תפוצות ישראל 6ב' גבעתיים, לתיאום פגישה: 03-5175546, 03-5162180. מדגם קטן של שמלות כלה קיים גם בחנויות בירושלים וברחובות

>> לעוד שמלות כלה:דני מזרחי, אלון ליבנה, יוסף 

לא מתחתנת אבל עדיין מחפשת בגדים? היכנסי ל-StyleRiver