אחת ההחלטות הכי מהנות במסע בדרך לחופה היא בחירת שיר הכניסה. שלא יהיה כל ספק, לא מדובר בסתם שיר בפלייליסט ב-MP שלנו. לשיר המלווה את הצעידה לרגע שבירת הכוס יש משמעות גדולה במיוחד בפס הקול של חיינו. בארבע דקות בודדות לערך, השיר הנבחר משקף את מי שאנחנו וטומן בחובו את כל הלהקות שהערצנו, המוזיקה שגדלנו עליה, והחלומות המשותפים שלנו כזוג. נשמע גרנדיוזי? ייתכן. אבל רבאק, אנחנו מדברים על חתונה למען השם - זה לגמרי הזמן להיות הורמונליים.

חתן וכלה ברחוב- לוקיישנים לצילום (צילום: אלמנט צילום)
רומנטי ושקט או קצבי לפנים? איך שלא יהיה, אין לזלזל בשיר לכניסה לחופה | צילום: אלמנט צילום

הכי חשוב: אל תיכנסו ללחצים

אז איך בוחרים שיר כניסה לחופה? ובכן, לפי יו"ר איגוד התקליטנים, משה בן ישי, ההחלטה היא פשוטה להפליא. "פשוט ביחרו מתוך האמנות של כל אחת ואחד, ואל תיכנעו ללחצים כאלו ואחרים. לשמחתנו, קיים שפע של אופציות, ומגוון סגנונות ושירים כך שכך שנותר זה לבחור". פנינו לחמישה די.ג'יים, חברי איגוד התקליטנים של ישראל, שקופצים מחתונה לחתונה לפרנסתם, וביקשנו לשמוע מהו לדעתם שיר הכניסה האולטימטיבי. שלום חנוך, הכתבה הזאת בשבילך.

DJ גיא ברנס מחברת Fatcat
האלטרנטיבה הישראלית:
"כל הטוב שבעולם" או "אח היא מילת מפתח". שניהם של אריק איינשטיין.
"מדובר בשני שירים מרגשים מאוד, רומנטיים ולא בנאליים". אם חשקה נפשכן בשיר רומנטי אך יותר קצבי, ממליץ גיא על "האביב הנצחי" של כנסיית השכל, " זה שיר אהבה כן ואמיתי שנותן מעין הצהרה כללית על מהי אהבה". מה שכן, אם הלכתם על השיר הזה, מדגיש גיא כי חשוב לתזמן נכון את היציאה לחופה בשיר הזה, מאחר והוא מקבל תפנית קצבית רק לקראת סופו.
האלטרנטיבה הלועזית:
"Bulgarian Chicks" של ה- Balkan Beat Box.
"אחד ההרכבים המעניינים והפוריים ביותר שיש כיום. השיר הזה יוצר אנרגיות חזקות שקשה להתחרות בהן, ומעלה את רמת ההתרגשות בקרב הנוכחים".

DJ Fresh - אביב דורון
האלטרנטיבה הישראלית:
"אומרת לי לעד" של שלום חנוך.
"מדובר בסינגל שיצא לפני שנתיים, ומאז גורף הצלחה במצעדים עבריים ובתחנות הרדיו השונות. זה שיר אהבה קלאסי שמציג את סגנון ההגשה הייחודי של שלום חנוך, בעל טקסט קולע לאוזני המתחתנים, ולחן מלודי, פשוט ונעים". לדברי דורון, השיר הזה מתאים במיוחד לזוגות שמחפשים שילוב של קלאסיקה עברית לצד לחן חדשני, בשיר מעניין שאינו שחוק מדי".
האלטרנטיבה הלועזית:
"Always with you" של Joe Satriani.
"ג'ו סטריני הוא אחד הגיטריסטים המובילים והמשפיעים ב-30 השנים האחרונות. אני אישית ממליץ על ביצוע האקוסטי של השיר המבוצע על ידי  Carlos Vamos".

DJ אלכס קרפל
האלטרנטיבה הישראלית:
"אומרת לי לעד" של שלום חנוך.
"מעבר להיותו שיר איכותי ומרגש, הקול של שלום חנוך פשוט עושה את העבודה. הוא נעים, מוכר ואהוב אך עדיין לא נדוש מדי".
האלטרנטיבה הלועזית
: "Cheek to Cheek"  של Ella Fitzgerald & Louis Armstrong.
"זוהי קלאסיקה איכותית וכיפית. מדובר באחד השירים היחידים שמדברים על התרגשות מאהבה הדדית, ממשהו שבני הזוג עושים יחדיו, ולא עוד שיר אהבה חד צדדית".

DJ צביקה בירן
האלטרנטיבה הישראלית:
"אתה לי ארץ" של ירדנה ארזי.
"הלכתי על סגנון ארץ ישראל הישנה והטובה כי אני באמת חושבת שזה שיר שמסוגל לרגש את כל סוגי האורחים, ולא שומעים אותו היום כמעט בחתונות, מה שהופך אותו למיוחד עוד יותר.
האלטרנטיבה הלועזית: "
How deep is the ocean" של אריק קלפטון.
"זה שיר אהבה שכתוב בצורה מרגשת ומקסימה, עם מילים מרטיטות לב שקשה לעמוד בפניהן".

DJ איתמר אדיב
האלטרנטיבה הישראלית:
"מה נשאר לי" של טל שגב ומוש בן ארי.
"זה דואט שמבוצע על ידי שני יוצרים ישראלים גדולים, כאשר מילות השיר מדברות בעד עצמן. בעיניי, זה נראה כאילו השיר נכתב במיוחד לאותו רגע מיוחד של הצעידה לעבר החופה".
האלטרנטיבה הלועזית
: Hallelujah בביצוע של Alexandra Burke מהתכנית 'אמריקן איידול'.
"אני אישית נכנסתי לחופה עם השיר הזה. עבורי, מדובר בשיר נוסטלגי וישן שמרגש צעירים ומבוגרים כאחד, ומוגש בביצוע חדשני עם סאונדים עוצמתיים שמאוד מתאימים לכניסה מרשימה לחופה".

יש לך רעיונות משלך? שתפי אותנו

>> כלות חושפות: תמונת החתונה הכי הזויה שלי