קייט מוס (צילום: Evan Agostini, GettyImages IL)
קייט מוס יודעת איך להלביש ובעיקר איך להתלבש | צילום: Evan Agostini, GettyImages IL

כל בחורה בא יומה להיות כלה, והנה הגיע זה של הטופ-מודל קייט מוס להתחייב לנצח נצחים. מוס, שמאורסת לכוכב הרוק ג'יימי היינס, עתידה להפוך לזוגתו החוקית בקיץ הקרוב, בחתונה עתירת סלבס בלונדון. מי שיכולה לבחור  כל מעצב-על מהשורה הראשונה ליצירת שמלת הכלה המושלמת, החליטה שהיא דווקא הולכת על שם חדש ולא מוכר בתחום עיצוב השמלות הלבנות: היא בחרה בעצמה.

"קייט מבינה בבגדים. היא לא זקוקה לעזרה"

כשמסתכלים על פועלה של מוס בשנים האחרונות, אין זה פלא שזו ויתרה על שמלות הוט קוטור של גוצ'י, פראדה או ורה וונג לטובת עיצוביה שלה. היא כבר לא רק טופ מודלת אייקון אופנה ותופעה חוצת יבשות, מוס היא גם מעצבת שמגלגלת מיליונים בזכות קולקציות  נונשלנטיות ומשובחות שהיא מנפקת לרשת טופשופ. אז כנראה שהיא יודעת דבר או שניים על איך להלביש ואיך להתלבש. ואם זה לא מספיק, אז גם "ווג" חשב כך, והכתיר את הבחורה למתלבשת הטובה של העשור האחרון.

קייט מוס וג'יימי הינצ' (צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL)
במקום גוצ'י, בחרה בעצמה. קייט וג'יימי | צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL


מעצבת האופנה ויויאן ווסטווד, חברתה הקרובה של מוס ב-15 שנים האחרונות, היא זו שגילתה את הסוד לתקשורת לאחר שנשאלה אם היא תעצב למוס את השמלה. "לא", ענתה. "היא מבינה בבגדים ויודעת היטב מה היא עושה. היא ממש לא זקוקה לעזרתי".

מה שבטוח הוא שמוס חוסכת לעצמה כמה עשרות אלפי דולרים בבחירה העצמית, אם כי סביר ששיקולים כספיים ממש לא הטרידו אותה. מוס בת ה-37 והיינס בן ה-40 עברו ממש לאחרונה לבית מפואר בשווי של 7.5 מיליון  פאונד בעל  שבעה חדרי שינה  בצפון לונדון. תוסיפו לזה טבעת אירוסין ששווה 10,000 פאונד, והנה תמונה של מצב העו"ש של הזוג.

קייט מוס לטופ שופ. מתוך האתר הרשמי
אם נסתמך על קולקציית טופשופ, מוס תיראה נונשלנטית מגניבה. מתוך הקולקציה בכיכובה של מוס | צילום:

לא ידוע עדיין באיזה סגנון מוס מתכוונת לעצב את השמלה, ולמעשה, אולי כדאי לחכות לפני שאנחנו קופצות מהתרגשות. להזכירכןת זאת הפעם השנייה שמוס מתארסת. בפעם הקודמת, זה קרה ב-2007 עם פיט דוהרטי, עימו ניהלה מערכת יחסים הפכפכה, מורכבת ועתירת כימיקליים. אז מוס כנראה לא הייתה בשלה לעצב את השמלה בעצמה, והזמינה מהמעצב המנוח אלכסנדר מקווין שמלה בשחור-לבן ותחרה בשווי 20,000 פאונד. השמועות אמרו שזאת הייתה שמלה מסורתית עם טווויסט מיוחד. בסוף, כאמור, זה לא יצא לפועל. בואו נקווה שבסיבוב השני זה יצליח לה. ולו רק בגלל שנשמח מאוד לראות איזו מין שמלה תצא בסוף מכל הסיפור הזה, וכמה כלות יילכו לתופרת ויבקשו שמלה כמו של קייט.

>> נעליים ועוד נעליים: איך נראה חדר הארונות של כריסטינה אגילרה ואיווה לונגוריה?
>> מחפשת פריטים שווים במחירים עוד יותר טוביםהיכנסי ל-StyleRiver