יום החתונה הוא אחד הימים הכי עמוסים רגשית לחתן וכלה, אז תארו לעצמכם מה עבר על זיו ולירון בשבוע שעבר ביום החתונה שלהם, כאשר בזמן שהצטלמו לקראת החתונה נפרצה המכונית שלהם ונגנבו ממנה התיקים, התכשיטים והטלפונים שלהם. למזלם, הגנב צילם את עצמו בטלפון הגנוב - והתמונות הופיעו היישר בחשבון הגוגל תמונות שלהם, ומשם ישר למשטרה.

"הלכנו לצילומים בנחל אלכסנדר באיזור השעה חמש אחרי הצהריים", סיפר זיו, "בחמש וחצי בערך עזבנו את הרכבים והלכנו כמאה מטר משם. לפני שהגענו לנחל, בא אלינו בחור שאמר לנו מזל טוב לחתונה ושיהיו לכם חיים מאושרים, לא ייחסנו לזה חשיבות. המשכנו בשלנו. בשש ורבע חזרנו לרכב של הצלם והמשכנו לנסוע, אחת המלוות של לירון התקשרה וסיפרה לה שפרצו לנו לרכב".

"הייתי בהיסטריה מטורפת", שחזרה גם לירון, "התחלתי לשחזר מה היה לי בתיק: הטלפון האישי, התכשיטים לחתונה, איפור, גם האישור של המקווה. המעצב של השמלה שלי עשה אחורה פנה והלך להביא תכשיטים חדשים, היה צריך אישור חדש למקווה כדי שנוכל לקיים חופה כמו שצריך".

הגניבה השפיעה על החתונה?
"זה היה מאוד נוכח במשך הערב. זה הרס לי את החתונה. האנשים שהיו מסביבנו ניסו להרים את מצב הרוח ומאוד התגייסו בשבילנו. גיסתה של אחותי איפרה אותי מחדש כי כל האיפור נמרח מהבכי".

צפו בראיון המלא מתוך חדשות הבוקר עם ניב רסקין