מאורסת אמריקאית טרייה פנתה לחברי הפייסבוק שלה כדי לקבל עזרה במציאת השמלה המושלמת לחתונה המיוחדת שהיא מתכננת: "אחרי דיונים ארוכים על הקונספט של החתונה, החלטנו לרדת מהרעיון של 'זומבי פאנק' וללכת עד הסוף עם הרעיון של פיצה", כתבה בפוסט שפרסמה בעמוד שלה. "אנחנו לגמרי מאוהבים ברעיון הזה, ואני גם חושבת שפיצה תאפשר לנו מגוון גדול יותר של בחירה - וגם יותר אלגנטיות.

"אבל, יש לי עדיין בעיה אחת והיא השמלה שלי: אני תוהה אם ללכת על שמלה עם הדפס של פיצה, או אם כדאי במקום זה להתלבש בצבעי פיצה – ואני בעיקר לא יודעת כמה חגיגי זה צריך להיות. אני טובה עם הידיים שלי וראיתי איפשהו מישהי שהכינה שמיכת פיצה - אולי אני יכולה להכין גלימה בסגנון הזה? מצרפת תמונות של שמלות שמצאתי.

"נ.ב. בבקשה בלי לשפוט אותי. פיצה היא מוטיב חשוב במערכת היחסים שלנו ובילדות שלנו. שתי המשפחות שלנו היו עורכות 'ערבי פיצה' שבועיים, שאותם אנחנו מעבירים לילדים שלנו".

למרות בקשתה של הצעירה שלא לשפוט אותה, חברה אחת בחרה להתעלם והעלתה את הפוסט שלה לקבוצה של 'שיימינג חתונות'. "אני לא יכולה להתמודד עם זה, זה כל-כך המוני. ירדת מהרעיון של הזומבי – יופי, בחרת קונספט של פיצה במקום – ממש לא יופי", כתבה ה'חברה' בשיתוף שלה בקבוצה.

שמלת פיצה ארוכה (צילום: Facebook)
ועוד שמלת פיצה שהגולשת פרסמה כהשראה | צילום: Facebook


הגולשים האחרים בקבוצה גם הם נחרדו מהרעיון. "אני מבינה שפיצה זה משהו שחשוב לכם, גם אחותי ואני זוכרות לטובה את ערבי הפיצה המשפחתיים שלנו", כתבה גולשת אחת, "אבל בואי! תשלבי פיצה בקבלת הפנים או משהו, אבל זה פשוט מגוחך... שלא לומר מכוער וטיפשי".

גולשת אחרת כתבה: "אני מתה על זה שהיא כותבת שהקונספט של פיצה לא סותר אלגנטיות... כן, כי להתחתן בשמלת פיצה זה ממש כמו חתונה בטוקסידו". "וואו, אם הייתי אפילו מעלה את הרעיון הזה, הארוס שלי היה עוזב אותי", כתבה נוספת. "פיצה אמורה להיות על צלחות נייר, לא בחתונה".

גם הגולשים שהזדהו עם האהבה לפיצה לא הבינו את הרעיון של שילוב המאכל בלבוש: "שמלת פיצה די מפספסת את הרעיון (וזה כשמתעלמים מהכיעור שלה)", כתב גולש אחד. "אם אתם אוהבים פיצה אפשר להזמין מלא פיצה לכיבוד של החתונה - אנשים רוצים לאכול פיצה, לא להסתכל עליה".

גולשת ידידותית יותר דווקא חשבה שהביקורת הרחבה אינה הוגנת: "אני בכנות לא מבינה מה הבעיה. זה משמח אותם. זה חשוב להם. הם מאוהבים ברעיון. איך קרה שעוגות לבנות ומשעממות ושמלות לבנות ומשעממות הפכו לדבר היחיד שמקובל בחתונות היום?".

שמלות הכלה הכי מוזרות בעולם