הסרט הזה מתחיל בקלוז אפ על רגליים של גבר ואישה.
"תשמע זה לא פשוט, אנחנו מרוקאים ואתה תימני", נשמע קול של אישה. מהר מאוד אנחנו מבינים שמדובר באם הכלה. הבחור המאוהב מתחייב ללמוד "להכין מופלטה" ואף מבטיח (עם ח' דגושה כמובן) "לא להתקמצן עליה". נשמע כמו סרט בורקס? אז זהו שאתם לא ממש רחוקים מהמציאות. מדובר בסרטון הצעת נישואין אמיתי ומצחיק בהחלט של בחור בשם ברק טויל (ע"ע: תימני) שהבין כנראה שרק לכרוע ברך בפני חברתו זהבית (ע"ע: מרוקאית) או טיסה בשמי הארץ זה כל כך פאסה.

"הייתי צריך לשקר כל פעם מחדש"

אז מה הוא עשה? פשוט מאוד. הפיק קליפ, ובו משתתפים הורי הכלה, חברים וכל שומרי הסוד למיניהם. "הרעיון היה שלי ושל חבר שלי", מספר החתן העתידי המאושר. "ישבנו בחדרי חדרים על התכנונים והתסריט משהו כמו חודש. הצילומים לקחו לנו שלושה ימים, כשבכל יום הייתי צריך לשקר מחדש איפה אני נמצא, למחוק הודעות ושיחות ולבדוק באופן אובססיבי איפה זהבית כדי שלא תפתיע פתאום, למזלי במהלך התכנונים והוצאה לפועל הכל עבד כמו שעון. הרבה בזכותו של ברק ישי, שביים, הפיק וערך את כל הקליפ".

ביום האמת, חברה של זהבית סיפרה לה שהיא זכתה בזוג כרטיסים לקולנוע והיא בחרה בה, כמה מפתיע, ללכת איתה לסרט. ברק זייף כרטיסים, השכיר את אולם ה-VIP, הזמין 50 אנשי משפחה וחברים, וזה לא נגמר שם. כדי שזהבית לא תזהה שכל היושבים באולם הם החמולה שלה, ברק דאג להחשיך את האולם וביקש מהסדרן למכור לאהובתו שקר נוסף בדרך להצעה ("יש הפסקת חשמל, התקלה תיפתר מיד). וכך, זהבית התיישבה לה בשורה הראשונה, הטריילר המיוחל עלה לאוויר ובסופו, נכנס ברק והציע כמו גבר. "זה היה מאוד מרגש, היא הגיבה בדמעות (עם חיוך כמובן) ומרוב התרגשות אפילו שכחה לקחת את הטבעת", מספר לנו ברק.

ברק וזהבית (צילום: תומר ושחר צלמים)
מזל טוב. ברק וזהבית | צילום: תומר ושחר צלמים
השניים מכירים 4 שנים, וביחד שנה וחצי. החתונה מתוכננת לחורף הקרוב, ולדבריו צפויה להיות שגרתית ונטולת הפתעות גרנדיוזיות. "מספיק לקח לי לארגן חודשיים את ההצעה, אז הפעם ננוח לפני החתונה. את השרביט לארגון החתונה נתתי לזהבית ולפי מיטב ידיעתי, היא לא מתכננת משהו מיוחד". לך תדע. איך שלא יהיה, ניכר כי ברק קיים את הבטחתו. הפקת כל הסיפור הזה הסתכמה בכמה אלפי שקלים. ללא ספק, לא התקמצנת עליה. עכשיו רק חסרה המופלטה. שיהיה מזל טוב!

יש לכם הצעות חתונה מקוריות בשבילנו? ספרו לנו
women@mako.co.il

>> חתונה שווה אלף מילים: אלבומי חתונה אמיתיים של זוגות מאוהבים