שמלת כלה  (צילום: reddit.com)
צילום: reddit.com

קניית בגד לחתונה יכולה להיות טריקית: מצד אחד צריך לקנות שמלה או בגד חגיגיים מספיק, ומצד שני אסור להפר את החוק הלא כתוב על פיו אסור להתעלות על יופיה של הכלה עצמה בערב המוקדש לה. כולן יודעות שיש כלל אחד בל יעבר, והוא, אמממ, לא להגיע בשמלה לבנה לחתונה של מישהי אחרת. טוב, אולי כמעט כולן יודעות.

בפעם הקודמת סיפרנו לכם על אימו של החתן שהגיעה לחתונת בנה עם שמלה לבנה, אבל מתברר שתמיד יש עוד ועוד שיאים חדשים להגיע אליהם. והפעם: אורחת שהגיעה לחתונה בשמלת כלה מהודרת.

בפורום שיימניג החתונות של רדיט התפרסמה תמונה מחתונה ובה בחורה לבושה בשמלת כלה, כשרק דבר אחד, קטן, בעייתי בה – היא לא הייתה הכלה. "הבחורה הזו פשוט מהממת", כתבה מפרסמת הפוסט. "היא נראית מושלם - רק שהיא לא הכלה!" 

הפוסט גרר כמובן תגובות סוערות מגולשי רדיט, שהסכימו כולם שזה יותר מלא ראוי להגיע לבושה באופן כזה לחתונה. "זו לא סתם שמלה לבנה", כתב אחד הגולשים, "זאת שמלת כלה עם שובל. זה יכול להיות מאוד מביך אם מישהו הרים כוסית לכבוד האישה הזו". אחרים אף ציינו שהם היו מבקשים מאותה בחורה לעזוב את המקום, וגולש אחד תהה: "אני רק מנסה להבין מה עבר לדייט שלה בראש?".