תשבור רגל. אה, כוס (צילום: רונן טלקר, פוטוסינטזה)
שבור את הכוס, לא את הרגל של אשתך | צילום: רונן טלקר, פוטוסינטזה

תכננת את החתונה מא' ועד ת' ואין שום סיכוי שמשהו ישתבש? סבבוש. אנחנו לא רוצות להלחיץ אותך, אבל גם בחתונה הכי מתוקתקת בתבל הכלה יכולה למצוא את עצמה נמרחת על הרצפה כי פספסה את המדרגה של החופה. לא מאמינה? קבלי חמישה מקרים שלא יעזרו לך להירדם בלילה.

"אהבה קולומביאנית" למתקדמים

אם בסרט "אהבה קולומביאנית" החתן שובר את הכוס ופוצע את הרגל, הרי שבמקרה הזה התענוג היה דווקא של הכלה: זוג אשדודים בני 50 נישאו כדת וכדין במשרדי הרבנות הראשית באשדוד, ורגע אחרי "אם אשכחך ירושלים" קרתה התקלה. החתן שבר את הכוס, רסיסיה עפו לעבר רגלה של הכלה - וגרמו לה לחתך עמוק. הכלה הובהלה לבית החולים, בתקווה שהטיפול יהיה זריז ושתוכל לחזור במהרה ולהעביר את ליל כלולותיה בביתה, בספירת הצ'קים.

סטרפטיז כל הדרך לחופה
פדיחה חתונה (צילום: LiveLeak)
כן, עשיתי שיזוף בהתזה לקראת הערב | צילום: LiveLeak

כלה צועדת עם החתן לעבר החופה, ורגע לפני הכניסה לחופה היא מועדת. מילא שהחצאית הלבנה שלה נתקעת בעקב, מילא שהשמלה היקרה והיפה נקרעת - מה שנורא כל כך בסיפור הזה היא העובדה שהלנז'רי הבתולי של הכלה נחשף לעיני כל אורחיה, שלא לדבר על אבא של החתן. מה את היית עושה במצב כזה? נכון, מכסה את עצמך והולכת לשירותים להסתתר. מה שהחברה הזו החליטה לעשות הוא להוריד כליל את החצאית, ולטופף חצי עירומה החוצה. אולי היא החליטה לנצל את המומנטום ולהפוך את הפאדיחה לתצוגת תכלית.

השמלה שהפילה אותי

הולי, כלה חביבה, רצתה להגיד כמה מילים בחתונה שלה. אלא שהחבר'ה לא נתנו לה לצאת מזה כל כך בקלות, והכריחו אותה לקום מהכיסא ולשאת נאום: שמלת הכלה מלאת השכבות שלה נתקעה בכיסא, בעלה הטרי סטיבן חש לעזור לה, ופתאום - ללא הודעה מוקדמת, היא דפקה טרחה על הרצפה. אכן פאדיחה, אך עם מוסר השכל: אל תלכו על שמלות מסובכות מדי.

תוריד את הטבעת או שאני יורה

ניל מקלאווי ויינן סאן מאירלנד לא האמינו שכך יראה היום הגדול שלהם. רגע לפני תחילת טקס הנישואין פרצה המשטרה לאירוע, ועצרה את הזוג בחשד לנישואין מזויפים. הטקס בוטל והשניים נלקחו לתחנת המשטרה שם הופרדו זה מזו ונחקרו. לאחר חמש שעות הם שוחררו בעזרת עורך דינם, והתחתנו ביום שאחרי. המשטרה התנצלה, והסבירה שפעלו בעקבות דיווח אנונימי אודות בני הזוג. הזוג סירב לקבל את ההתנצלות.

ריקוד על עמוד שגנב את ההצגה

האורחת הזו היא כנראה האקסית של החתן, אחרת לא ניתן להסביר את הצורך הפתטי שלה בתשומת לב. הבחורה שתתה מספיק כדי לגנוב לכלה את אור הזרקורים בריקוד לא סקסי בעליל על אחד העמודים התומכים של אוהל החתונה, וכאילו שלא די בזה, היא פדחה את עצמה ביתר הצלחה כשהצליחה להפיל את אוהל החתונה על כל יושביו. 

>> טרנדים בשיער כלות לעונת החתונות 2012