ככל שנוקפות השנים קשה יותר ויותר לערוך חתונות מקוריות וייחודיות, כי בסופו של דבר מדובר בשבלונה טקסית ודי מסורתית. כך שזוגות רבים נאלצים למצוא דרכים אחרות כדי לפעול בתוך הקופסה במקום מחוצה לה, ולנסות לפחות להרעיד את המסגרת. ריידל לינץ', שחקנית ורקדנית בת 27 מקולורדו, החליטה שהיא לא דופקת חשבון לאף אחד והפגיזה את רחבת הריקודים בריקוד נועז שזעזע כמה סבתות בקהל.

לינץ', שנישאה בספטמבר האחרון ליוטיובר קפרון פאנק, שיתפה בטיק-טוק שלה סרטון בו היא ושושבינותיה צונחות לרצפה בתלבושת החתונה המלאה שלהן ומפגינות צעדי ריקוד עסיסיים במיוחד לצלילי השיר "WAP" של קרדי בי ומייגן די סטליון, במטרה לחקות את הקליפ הנועז.

@rydelfunk

lmao i almost forgot, my bridesmaids & i surprised everyone with WAP at my wedding ##Wedding ##Wap ##surprise ##flashmob

♬ WAP(feat. Megan Thee Stallion) - Cardi B

 

הסרטון זכה לתגובות מעורבות, ביניהן "כמה קלאס זה לפמפם את הרצפה בשמלת החתונה שלך" או "האם היא ניסתה לגרום לסבתא שלה להתקף לב כדי שהיא תמות מוות מהיר יותר מאשר להידבק בקורונה?".

אחרים, לעומת זאת, דווקא התלהבו וטענו כי לינץ' הייתה צריכה להשתמש בשיר הזה כשיר הכניסה לחופה שלה. "הדבר היחיד שהיה גורם לי לאהוב את זה יותר אם זה היה משולב במיקס עם מוזיקת החתונה המסורתית", כתבה מגיבה אחרת. "יש לבעלי מזל שהשיר הזה יצא אחרי החתונה שלנו", השיבה אישה נוספת, בעוד אחרים טענו כי בטח היה די קשה לרקוד ככה בשמלות החתונה הנפוחות.  

בסרטון נוסף, אגב, אפשר לראות כיצד הכלה המתוקה גורמת לבעלה הטרי לפרוץ בבכי בזרועותיה כשהיא שרה לו שיר רומנטי. אנחנו התרגשנו. 

@rydelfunk

i surprised the heck out of @capronfunky during our first dance full vid on YT! link in bio ##firstdance ##married ##wedding

♬ original sound - Rydel Funk