אף אחד לא רוצה שתמונה של הטבעת שלו תתגלגל לאחת מקבוצת השיימינג בפייסבוק. כל העניין בקבוצה כמו That's it, I'm ring shaming הוא ללעוג לטבעות מכוערות שחברי הקבוצה רואים ברחבי הרשת, וכבר סיפרנו לכם על הטבעת שנראית כמו ג'וק ועל הטבעת שאיש לא התייחס אליה, אלא רק אל הציפורניים המטונפות של מי שענדה אותה. אבל הפעם הסיפור הוא על זוג טבעות סטנדרטיות, שהבעיה איתן הייתה מסוג שונה לגמרי. 

גולשת בשם ג'סמין קלאבר, שמנקה תכשיטים לפרנסתה, העלתה לקבוצה תמונה של צמד טבעות שהובאו אליה לניקיון. "אמרתם שאתם רוצים לראות את הטבעות הדוחות והמלוכלכות ביותר בהן נתקלתי", כתבה, "אז הנה לכם. ניסיתי לנקות את הטבעות האלה במשך שעתיים, וכל מה שקרה הוא שמה שתקוע שם הפך ליותר רטוב. זה דוחה".

החברים בקבוצה הגיבו בזעזוע עמוק. "סלחו לי, הלכתי להקיא", כתבה מישהי, ואחרת הגיבה בקריאה "בבקשה, כרגע אכלתי!". "זה נראה כמו גידול", כתב גולש נוסף. "נשאר לה בכלל עור על האצבע?", תהה שלישי. גולש אחר, שכנראה עוסק גם הוא בניקיון של תכשיטים, סיפר שבמקרים קשים כמו זה שבתמונה הלקוחות מאשימים אותו שהחליף להם את התכשיט, כי הם פשוט לא מסוגלים לזהות אותו.

טבעות מטונפות (צילום: מתוך הפרופיל של That's it, I'm ring shaming , פייסבוק)
בלתי ניתנות לזיהוי. הטבעות אחרי הנקוי | צילום: מתוך הפרופיל של That's it, I'm ring shaming , פייסבוק

גולשת אחרת תהתה אם לטבעות היה ריח נוראי, ומנקת התכשיטים הודתה שבאופן מפתיע, דווקא לא. היא הוסיפה ועדכנה שלדעתה בני הזוג לא הסירו את הטבעות המון זמן, ולכן הצטבר בתוכן הרבה קרם לחות שהתקשה והתגבש למוצק. היא צרפה גם את תמונות ה"אחרי", בהן אפשר לראות את שתי הטבעות נוצצות מניקיון. "מה שכן, זה נראה מאוד מספק", כתבה לה אחת החברות בקבוצה.