מה לא נאמר כבר על שמלת הכלה של קייט מידלטון? אמרו עליה שהיא העתק של גרייס קלי, שהיא מחזירה את התחרה לאופנה, שהיא גורמת לכל כלה חסודה להיראות לוהטת בטירוף. ובכן אחרי שנאמרו כל כך הרבה מילים על שמלה לבנה אחת, רשת האופנה הבריטית Peacocks החליטה שהגיע הזמן למעשים, אז היא יצרה שמלה בהשראת הדוכסית החדשה של הממלכה (השראה? התכוונו לחיקוי כמובן). המחיר? 60 יורו בלבד. וזה מה שנקרא: יופי של חיקוי זול.

קייט מידלטון בשמלת כלה מנופפת לשלום (צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL)
כבשה את הממלכה. קייט מידלטון | צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL

המכירה פתוחה ליום אחד בלבד

השמלה, שמגיעה בטווח מידות של 36-46 תימכר במהדורה מיוחדת ומוגבלת ליום אחד בלבד באוגוסט (7/8), והם כנראה יודעים שהם לא צריכים יותר מ-24 שעות כדי לעשות קופה. השמלה עשויה משי ובעלת מחשוף בצורת לב, שרוולי תחרה וחגורת סאטן בקשירת פרפר, ונראית מחמיאה והולמת ביותר לאירוע הגדול של חייך.

אין תמונה
כבר שאבה השראה. שמלת הכלה של מאיה בוסקילה


"מאז החתונה המלכותית, הבחנו בטרנד בולט של מחשוף בצורת לב ושימוש רב בתחרה", אמרה אנתונלה בטלי, האחראית על מותג הנשים ברשת. "בשמלה של קתרין היה אלמנט שתורגם נפלא עבור הלקוחות שלנו: מחצאית המשי הארוכה ועד הפיצ'רים הבולטים כמו תחרה. השמלה לא רק יפה לכשעצמה, אלא גם מחמיאה במיוחד לגזרה הנשית". ועכשיו, בעזרתה של Peacocks היא גם מחמיאה לנו מאוד לכיס. שווה קנייה.

אין תמונה
כבר שאבה השראה. שמלת הכלה של מאיה בוסקילה
>> מחפשת השראה? 10 הזמנות חתונה ששווה לראות