אין ספק שחשוב להיערך לחתונה של חברים טובים, ואנחנו לא מדברות על לחסוך בשביל הצ'ק או לרכוש שמלה שתגנוב את ההצגה. אחת הדרכים לשמח את הזוג בערב המרגש שלהם, היא להכין להם קליפ מושקע ויוקרתי או סתם מצחיק ואינפנטילי. זה מצריך ערימה של חברים שלא חוששים להשתטות, מצלמת וידיאו, ידיד עם ציוד עריכה והרבה מאוד זמן פנוי. אבל היי, מה לא עושים בשביל חברה טובה? הנה כמה סרטוני חתונה שנוצרו על ידי חברים משקיעים, את מוזמנת לקבל השראה או סתם לקנא.

קליפ מוזיקלי מושקע ביותר

הרעיון: לקחת שיר מוכר, להמציא לו מילים שמתאימות לסיפור החיים של החתן-כלה, ולהתחיל לשחק אותה. מדובר באחד הקליפים הכי מושקעים שנתקלנו בו: הלוקיישן מגניב, התלבושות אותנטיות, קולות הזמרים לא גורמים לנו לרצות לגרד את הקיר וחשוב מכל - המילים ממש ממכרות, ומתחשק לפתוח בזמזום עצבני ביחד עם החברים. כנראה שכל אחד צריך חבר כמו אורי חזקיה.
היתרון
: זה אדיר.
החיסרון
: כל ניסיון לחקות את הקליפ הזה ייגמר באסון.

קליפ מז'אנר "חיים שכאלה"

 הרעיון: לקבץ את החברים הבאמת טובים ולבקש מהם לדבר, שלא לומר לטנף, את הזוג הצעיר. הגדולה של הקליפ הזה טמונה בלוקיישן המגניב ובסיפורים האישיים והבדיחות הפרטיות, שמצליחות להצחיק גם את אלה שלא יודעים דבר וחצי דבר על הזוג. לא משימה פשוטה.
היתרון
: לשמוע מה חברים שלך חושבים עלייך ולשעשע את הקהל.
החיסרון
: הקהל שלא יצחק? הוא עלול להשתעמם קשות.

קליפ מוזיקלי, הגרסה הפחות מושקעת

הרעיון: לקחת שיר ארצישראלי חמוד שמדבר על אהבה, הבנה וילדים, לארגן חבורה של אנשים ולהתחיל לזוז לפי הקצב. טיפ: תמיד תדאגו שתהיה נציגות של אבא ואמא או חבר עם פאסון, ותגרמו להם לעשות מעצמם צחוק.
יתרון
: מסוג הקליפים שכיף לצלם וגם סביר שיעניין את כל הקהל, גם את מי שלא קרוב לחתן ולכלה.
חיסרון
: לא אישי כמו הקודמים.

 

הקליפ שמסתלבט על החתן

הרעיון: לקחת אדם עם יכולות קומיות (במקרה הזה - ילד עם תוכנית אינטרנט משלו), ולגרום לו לדבר על החתן, תוך כדי שילוב תמונות והלצות סופר חובבניות וקורעות על הבחור. זה עובד מעולה אם גם החתן יודע לצחוק על עצמו.
יתרון: אין כמו להסתלבט על מישהו באחד הימים החשובים בחייו..
חיסרון: לא כולם יצליחו להבין את ההומור המחוכם מאחורי ההלצה.

קליפ שירה בציבור

הרעיון: מחרוזת שירים לחתן ולכלה. החומרים: אולפן הקלטות, חברים שיכולים לשיר, ושירי שמאלץ לצד ים תיכוני. בקליפ שפה משתתפים כמה אנשים שעובדים בתחום (ואפילו מוכרים לכם מהעונות הקודמות של "כוכב נולד"), כך שאם לא עניתם על הדרישה הזאת, אולי כדאי שתשתמשו בפלייבק או שתוותרו על הרעיון.
היתרון
: מרגש, מדבק ונותן מנוחה לדי.ג'יי.
החיסרון
: כדאי להיזהר שלא לעשות את כל הסיפור הזה ארוך מדי.

קליפ ממסיבת הרווקים

הרעיון: לחשוף את רגעי הרווקות האחרונים של החתן, בהחלט הזדמנות נפלאה לבדוק מה הם בדיוק עושים שם. במקרה של הקליפ הזה, ממסיבת הרווקים של שלום, לא תמצאי חשפניות, אבל תגלי יופי של גברים. כדי שזה יעבוד, הבחורים בסרט חייבים להיות ממש מגניבים, ובעלי יכולות עריכה מרגשות.
יתרון
: אחלה מזכרת מהלילה האחרון של החתן כרווק.
חיסרון
: זה תמיד יזכיר לחתן את הלילה האחרון שלו כרווק.

 >>חתונת השנה: בואי להכיר את מעיין ולנה ותבחרי מה החתן ילבש בחתונה