כלה כועסת (צילום: istockphoto)
"אני המלכה ואני חייבת להשתין!!!!" | צילום: istockphoto

חתונה היא אירוע נרקיסיסטי שמוציא מאיתנו פרסונות אגואיסטיות ומאוד לא שפויות. אנחנו אמנם מנסים לרצות את ההורים עם מנות הפתיחה והסלמון, ואפילו זורקים להם כמה שירי טנגו אחרי האוכל, אבל בפועל הערב הזה הוא הזדמנות נפלאה עבורנו להתנהג כמו מלכים שכולם נולדו רק כדי לשרת אותם. זאת הדרך היחידה להסביר את הטרנדים הכל כך הזויים הבאים.

 כלה יקרה, חייבת פיפי?

בכל חתונה זה קורה. אחרי שהחזיקה מעמד כמה שעות, הכלה מרגישה שאם היא לא תיכנס לשירותים בזה הרגע היא תתפוצץ. שתי מלוות ואמא לחוצה אחת נדרשות כדי לעזור לה להרים את השמלה ולהשיל את התחתונים, והכל כדי שדבר לא יפגע בקצפת ששווה עשרות אלפי שקלים.
הפתרון: חיתול לכלה. בדיוק כמו חיתול לעולל או לא עלינו לקשיש, הוא סופג וסופג כל היום, וחוסך מהכלה את ההליכות לשירותים וההיעדרויות מהרחבה. מצד שני, פתאום ללכת עם פמליה לשירותים לא נראה לנו כל כך נורא.

אורחים יקרים, נא ללבוש לבן

בואו נדבר רגע על חתונות קונספט. החתן והכלה מאוד אוהבים דמויות של דיסני, נניח, אז הם מחליטים להיראות ככאלה ולגרום לכל האולם להתחפש למיקי מאוס. זה נחמד על הנייר, אבל במציאות - פאתטי. ואנחנו לא מתחילים לדבר על הדרישה שכל האורחים יבואו מחופשים, או בגרסה הישראלית – לבושים לבן. גם את האהבה הגדולה והמשותפת שלכם לכלבים, למשל, אתם מוזמנים להשאיר לזמנכם הפנוי.
*הסתייגות: ההזדמנות היחידה שנשמח לחתונת קונספט היא חתונה בפורים, וגם אז, לא בכפייה בבקשה.

אין תמונה
פורים. הזמן היחיד שמקובל לערוך בו חתונת נושא. תודה

כלה יקרה, למה יש לך אף כזה ארוך?

נדמה שברגע שאישה זוכה לכריעת ברך ושליפת טבעת, המחשבה הראשונה שמתרוצצת בראשה היא לא האם לומר כן, אלא האם ללכת על ניתוח אף או הגדלת חזה. מיד נסייג שלא מדובר בכל כלה, אבל מספר הנשים שממהרות לבצע איזשהו הליך רפואי בגופן לרגל האירוע רק הולך וגדל. אנחנו מבינות שמדובר ביופי של מומנטום. מצד שני, מה לעזאזל? בארצות הברית הסיפור קיצוני וחמור עוד יותר, ושם הכלות אף דורשות מהשושבינות להגדיל חזה, להזריק סיליקון ושאר ירקות, רק כדי שייראו מושלם לערב הגדול. של החברה הכי טובה, כן?

זוג יקר, קצרים בכסף? נסו את מקדונלד'ס

ברוח המיתון: הנה דרך מפתיעה לחגוג חתונה, אבל גם גאונית - אם מסתכלים על ההיבט הכספי. יותר ויותר זוגות מאותגרים כלכלית מחליטים להתחתן במסעדות אהובות וחנויות מועדפות. דמייני שאת מתחתנת בחנות הנעליים האהובה עלייך ועוברת להאכיל את כולם בפיצה עם תוספות. גם זול, גם חווייתי וגם בלתי נשכח. מצד אחד, זה נשמע המוני ומטופש. מצד שני, הרבה יותר טיפשי לצאת מהחתונה בהפסד.

אין תמונה
בעלי היקר, אני עושה לך את זה? צילום חדר מיטה
כלה יקרה, אולי תתפשטי?

הכירו את צילומי חדר השינה. מדובר בטרנד שאנחנו יודעות שכבר הגיע לארץ, ומדובר בצילומים חושניים של הכלה רגע לפני החתונה. הפתעה קטנה לבעל, שכנראה לא יזכה לסקס בליל הכלולות, אבל ייהנה מתמונות חושפניות של אשתו, ארוזות בצילום דיגיטלי מרהיב. הרעיון הוא כזה: הכלה מתערטלת ומתעטפת בעניבות, מניפות ווילונות, משרבבת שפתיים ומדברת עם העיניים. כל זה מול הצלם, כן? ביום החתונה היא מעניקה את ספר ההפתעות לבעל. הבעיה היחידה שיש לנו עם זה היא שמדובר בתזכורת תמידית לכך שרגע לפני החופה, האישה האהובה שלך התפשטה בפני גבר אחר.

 זוג יקר, נענעו את הישבן כל הדרך לחופה

אז איך אתם נכנסים לחופה? ובכן, אם נסתמך על קטעי הווידיאו שרצים ביוטיוב, סתם ללכת זה מצ'עמם. לרקוד זה הרבה יותר מגניב. יותר ויותר זוגות מחליטים להפתיע את הקהל בריקוד בוגי בוגי כל הדרך אל שבירת הכוס. אנחנו דווקא מוצאות בזה חידוש מרענן, אבל בארצות הברית, שם הטרנד סחף כל זוג שני, זה כבר נמאס כנראה, ונחשב לא מי יודע מה מקורי.

 
אין תמונה
ממי, אני טעימה בעינייך? עוגה בגודל של כלה ועוד כלה גדולה. קריפי

כלה יקרה, אפשר לאכול אותך?

אולי עדיין לא מדובר בטרנד סוחף, אבל הרי כל מגמה מתחילה באדם משוגע אחד: הכירי את צ'ידי אובוטה, שהזמינה לאירוע עוגת חתונה בגודל שלה, ועוד כזו שנראית בדיוק כמוה, כולל השמלה והכל. העוגה הוכנה בחמישה שבועות והספיקה בהחלט לכל 500 האורחים. הכלה מספרת שנשארו כמה פרוסות, אותן הם לקחו הביתה ואכלו במשך שבוע. קריפי.

>> מה יהיה ריקוד החופה של לנה ומעיין: בואי לבחור