סיפור טרגי שהתחיל בחתונה בקליפורניה והסתיים במות הכלה בירח הדבש בבהאמה התרחש השבוע. קריסטל רודריגז בת ה-22 נפלה מגובה 60 מטרים אל מותה, כשהרתמה שחיברה אותה למצנח ים המחובר לסירת מנוע נקרעה. בעלה ויקטור שריחף באוויר גם הוא, סובל מפגיעות פנימיות חמורות.

אין תמונה
"הייתה הרפתקנית במיוחד". קריסטל רודריגז

"הם היו כל כך מאושרים בחתונה"

"זה בלתי נתפס", סיפרה ידידת המשפחה ג'ואן לארו, שנכחה בחתונה של הזוג לאתר ה"דיילי מייל". "בפעם האחרונה שראיתי אותם, האירוע היה כל כך משמח. הם היו כל כך מאוהבים – ואז זה קרה". לארו מספרת שקריסטל הייתה הרפתקנית במיוחד, ולא הופתעה כשהיא רצתה לרחף במצנח ים. הכומר שחיתן את הזוג פגש את ויקטור שסובל מחור בריאה ועצמות שבורות, וסיפר ש"הוא מחלים פיזית, אבל הוא מאוד מפחד. הוא מתוסכל, הוא לא מבין את זה".

בינתיים החברים ובני המשפחה שהיו אורחים בחתונת השניים בתחילת החודש בקליפורניה מנסים לגייס 50,000 דולרים להעברת גופתה של קריסטל הביתה. בכנסייה בה עובדת אמו של החתן ויקטור, ג'ין, כבר מתכננים להקים קרן הנצחה על שמה של קריסטל.

זה האירוע הקטלני השני של חברת הספורט הימי "אושן מושן" באיי הבאהמה. ב-3 ביוני נעלם נער בן 17 שעבד בחברה, כשהוא רוכב על אופנוע ים. גופתו נמצאה לאחר חיפושים.

אין תמונה
"הייתה הרפתקנית במיוחד". קריסטל רודריגז

גם בארץ: נפלה אל מותה מגובה רב – "היא הייתה אהבת חיי"

"היא הייתה האהבה האמיתית והגדולה של החיים שלי", כך סיפר אתמול בן זוגה של צעירה שמעדה ונפלה אל מותה מצוק בגובה מאה מטרים במצפה רמון, לחוקרי המשטרה. חקירה ראשונית של המקרה חושפת את מימדי הטרגדיה, ששמה סוף חייהם המשותפים של בני הזוג, שעתידים היו להתחתן בקרוב.

השניים היו בדרכם חזרה מאילת, ונעצרו במצפה רמון על מנת לצפות יחד בנוף המדברי של מכתש רמון ובזריחה. מעדותו של הצעיר עולה כי הם נכנסו למערה קטנה באזור, בה הם כבר ביקרו בעבר. לאחר מספר דקות, כשפנו ללכת, החליק לפתע הגבר, והצעירה ניסתה לסייע לו ולהציל את חייו. ואולם, בשלב זה היא בעצמה החליקה, נפלה לאחור – ומעדה מהצוק מגובה רב.

הצעיר עדיין מתקשה לעכל את אותם רגעים, ונמצא במצב נפשי קשה מאוד. אתמול הוא תוחקר במשטרה, שיחזר את שהתרחש וסיפר את שאירע. מעדותו עולה כי השניים יצאו יחד בשלוש השנים האחרונות, והחליטו להתחתן בקרוב. הם ידעו שהמערה בה הם בילו מסוכנת, אך לא תיארו לעצמם שכך זה יסתיים.

>> לכל אישה יש גלולה: מהו אמצעי המניעה הכי נכון עבורך?