כלה מסתירה את הפנים מתחת להינומה (צילום: baytunc, Istock)
מה מסתתר מאחורי ההינומה? כלה מפלצת או ילדה יפה? | צילום: baytunc, Istock

מגיל ינקות מלמדים אותנו לחשוב שהיום הגדול והמאושר של חיינו הוא יום החתונה. היום שבו נצעד, לבנות ותמות בדרך לחופה, שולבות זרועות עם הבחור שאהבה נפשנו. ונהיה הכי זכות, יפות ושלוות, מכוונות לרגע המכונן ההוא שבו תישלף הטבעת ותישבר הכוס. כאילו אין לידות בעולם, קבלת תואר או יום נישואים זהב של אבא ואמא.

אבל כנראה שלא בדיוק על ההבנה הקדומה והנושנה הזאת חשבו המנהלים הגדולים של ערוץ !E העולמי, כאשר הגו את תוכנית הריאליטי Bridalplasty, שילוב מילים של כלה וניתוח פלסטי. הם כנראה חשבו איך הם מזעזעים אותנו עד כדי שלא נוכל להסיט את המבט מהמסך, וגם איך הם מושכים את הכלות הכי פסיכיות בפלנטה לטלוויזיה שלכן.

כש"הברבור" פוגש את "הרווקה"

הקונספט די פשוט: קבוצה של כלות לעתיד יתחרו זו בזו, שבוע אחר שבוע. בכל פרק יקבלו הבנות הכעורות והמאותגרות פלסטית משימה מרתקת מעולם החתונות, כמו למשל כתיבת נדרים, תכנון ירח דבש ושאר דברים שיכולים לקרות רק באמריקה. בתום כל אתגר תעוף אחת הכלות על ידי חברותיה, עד שתישאר האחרונה עומדת. מושפלת לעיני מיליוני צופים. המנצחת בכל אתגר תוכל להוסיף ניתוח פלסטי כרצונה ל"וויש ליסט" שלה, שאותו תעבור במקום והתוצאה תוצג בתחילת הפרק של שבוע שאחרי. במילים אחרות: יהיה שם הרבה דם, עור חתוך ותפור, ודמעות.

ובמה תזכה המאושרת? מלבד חתונת חלומות במימון מלא של ההפקה, זו תזכה במהפך פלסטי קיצוני אותו, שימו לב, יזכו לראות המשפחה, החברים וכמובן הבעל האומלל, רק ביום החתונה, עם חלוף ההינומה.

לא ברור על מי אנחנו מרחמות יותר: על משתתפות הריאליטי, הבעל המופתע או שמא, על כל שאר הכלות בעולם שלא זוכות למהפך פלסטי לכבוד יום חתונתן, ונאלצות להינשא כשהן נראות כמו שהן נראות תמיד. האמת, אנחנו הכי מרחמות על עצמנו, שנצפה בזוועה הזו.

>> עזבי אותך מפלסטיקה, תראי איך ג'יין פונדה נראית בגיל 70