ידוע שתשעה חודשים אחרי מלחמות (סליחה: "מבצעים") נרשם עומס חריג בחדרי הלידה, עדות לאפטרים לוהטים במיוחד של חיילים ומילואימניקים שחזרו מהקרבות. אפשר להמר שגם הפעם, באזור חודש אפריל 2015 המיילדות ברחבי הארץ יגוייסו בצו שמונה, אבל לפחות בינתיים, מה שבטוח הוא שגם בגני האירועים מסתמן עומס בלתי צפוי בקרוב. בשבועיים האחרונים הציעו שלושה חיילים נישואין לבנות הזוג שלהם מול המצלמות – בואו להכיר אותם.

עוד בערוץ הנשים:

אוכל, שתיה, מילואימניק, טבעת

כשחיים כהן, הבוס של סגן שי ויטקובסקי, הגיע לבסיס של שי עם משאית עמוסת אוכל וצ'ופרים, כולם חשבו שמדובר בפינוק קולינרי בלבד. גם ליהי, חברתו של שי שהצטרפה לביקור, הייתה בטוחה שהיא מגיעה לפגישה חטופה עם בן זוגה, ולא חשבה שתצא משם מאורסת. כהן, שהיה בסוד העניינים, הביא שמפניה, וברגע שליהי אמרה "כן" ניתן האות לפצוח בחגיגות.

הצעת נישואין בשטחי הכינוס (צילום: שלומי וריאט)
שי וליהי ברגע המאושר | צילום: שלומי וריאט

החיילת שלו

במקרה של רועי רחמים וחן מור יוסף, דווקא היא זו שהייתה על מדים כשקיבלה את ההצעה המרגשת. את החתונה הם כמובן יתחילו לתכנן רק אחרי שחן תחזור הביתה, ואפילו את חגיגת האירוסין הם החליטו לדחות לסוף המבצע – אבל אין ספק שאת המילואים האלו חן תעביר עם חיוך רחב במיוחד.

הצעת נישואין חן מור יוסף (צילום: צילום ביתי- חן מור יוסף)
לחיים | צילום: צילום ביתי- חן מור יוסף

ד"ש עם טבעת

כשהציעו לעמליה ריקלין למסור ד"ש מצולם לבן הזוג שלה, כפיר יוסף, שגויס למילואים שבועיים לפני כן, היא קפצה על ההזדמנות. אבל כשכפיר הופיע על המסך היא כבר לא ממש הצליחה לדבר, ופרצה בבכי כשבן זוגה כרע ברך, ארגן את חבריו למילואים לשירת "כשאת עצובה" של עמיר בניון ושלף טבעת.

>> מלאכים בשמי רמת אביב