בספטמבר 2019, עוד לפני שמישהו חזה את משבר הקורונה, סגרו טל וטל חתונה ליולי 2020. במאי השנה, אחרי סגר מורט עצבים, הניחו השניים כי החתונה שלהם תתקיים כמתוכנן, עם כ-250 מוזמנים – אלא שאז, בשיא חגיגות החינה, הגיעה ההודעה שהאירועים שוב מצטמצמים לחמישים איש.

"באמצע החינה פתאם קיבלתי הודעה שהקטינו את החתונות לחמישים איש", סיפר טל, "הלכתי הצידה, אמרתי לטל: 'אני מתאפק לא להישבר עכשיו'". טל ניסתה להרגיע: "החזקתי אותו ואמרתי לו שנהיה בסדר, מה שיהיה - אנחנו נעבור את זה. בשלב הזה כבר עברנו כל כך הרבה, אמרנו לא נורא, נסתדר".

טל וטל ויתרו על חלום החתונה הגדולה והחלו לתכנן חתונה בקונספט של קפסולות: "קפסולה ראשונה של מבוגרים, משפחה וכמה חברים טובים, וחמישים נוספים במסיבה לצעירים", הסבירו את הרעיון. "החתונה הייתה אמורה להתקיים ביום רביעי, וביום שני משום מקום, כשאנחנו בשיא ההכנות, הודיעו לנו שהאולמות נסגרים לגמרי, מיידית. טל התכוונה לצאת מהבית עם השמלה וכל הדברים".

"הוא התקשר 'תקשיבי, זה לא קורה'", סיפרה טל, "התמוטטתי".

"היא נפלה על הספה אחורה עם כל הדברים, פתחה טלווזיה. הגעתי חמש דקות אחר כך, פשוט ישבנו שם ובכינו. לא דיברנו, רק ישבנו ובכינו. ויתרנו, זהו. החלטנו לבטל. ניסינו את כל האופציות. חתונה לעשרים איש?".

אבל המציאות איכשהו הצליחה להפתיע את בני הזוג הצעירים. ביום שלישי בבוקר, יום לפני החתונה המיועדת שבוטלה, התעורר טל בדירה המשותפת מטלפון מאביה של טל, שישנה אצל הוריה. "אבא שלה אומר לי 'קום עכשיו, אתה מתחתן היום'. הוא הבין שההגבלות נכנסות לתוקף רק ביום רביעי, התקשר לבעל האולם ובדק אם האולם פנוי באותו היום".

>> הצצה לאלבומי חתונה של זוגות ישראלים

האולם היה פנוי, וכל המשפחה התגייסה למשימה – להרים את האירוע תוך כמה שעות. "חילקנו משימות, כל אחד עשה טלפונים, ארבע שעות טלפונים, הודעות לכל החברים צאו מהעבודה עכשיו, עזבו הכל ובואו. היו שלא הצליחו להגיע, ואמרנו שמי שיגיע אנחנו נשמח איתו. החלפנו צלמים, דיג'ייז, בלי להכיר, אמרנו יאללה מי שיכול. בשלב הזה כבר שחררנו ואמרנו מה שיהיה יהיה".

צפו בראיון המלא מתוך פאולה וליאון