ליזה האטון בת ה-25 חלתה בסרטן נדיר בשנת 2011. אלא שהיא חשבה שניצחה אותו; עד השבוע שעבר, בו הגיעה לבית החולים והתלוננה על כאבי בטן. לאחר בדיקות מקיפות בישרו לה הרופאים שהסרטן חזר, התפשט בגופה, הגיע למעיים ולעצמות – ומצוי במצב סופני בו לא ניתן להסירו בניתוח או בטיפולים אחרים. "במשך שלוש שנים לא קיבלתי שום חדשות רעות בקשר למחלה, וחשבתי שגמרתי עם זה", אמרה ליזה לדיילי ניוז. "כשזה חזר הפעם, זו הייתה מכת ברק. אתה אף פעם לא מוכן לחדשות כאלה".

ליזה ווייט האטון (צילום: Mary Ann Elston, dailymail.co.uk)
ליזה וייט האטון חוגגים את אהבתם הנצחית | צילום: Mary Ann Elston, dailymail.co.uk

עוד בערוץ הנשים:

הרופאים אמרו לליזה שהם מעריכים כי נותר לה חודש אחד בלבד לחיות בטרם תכלה המחלה את גופה הצעיר. ליזה מספרת שבשלב הזה הבינה שלעולם לא תספיק לממש את חלומה להינשא לבן זוגה, וויט, אלא שהוא חשב אחרת. בתוך יומיים הצליח החבר לארגן חתונה מקסימה לאהובתו הגוססת: הוא התקשר והזמין חברים של בני הזוג מכל רחבי ארצות הברית, ומעל מאה איש התאספו יחד בסוף השבוע כדי לחגוג את אהבתם של ליזה ווייט על גדות הנהר בעיר מגוריהם במדינת לואיזיאנה.

בטקס המרגש, שבוודאי לא הותיר עין אחת יבשה בקהל, נשבעו השניים אמונים זו לזה – והבטיחו, באופן מילולי למדי במקרה הזה, שיישארו יחד עד שהמוות יפריד ביניהם.

ליזה ווייט האטון (צילום: Mary Ann Elston, dailymail.co.uk)
תמונה למזכרת | צילום: Mary Ann Elston, dailymail.co.uk
>> הכירו את החרדית שנלחמת כדי להיות רופאה