טבעות זהב סטנדרטיות לא מתאימות לכם? מחפשים משהו קצת יותר מקורי, נועז, משהו שיהיה רק שלכם? אספנו לכם כמה דוגמאות שמצאנו ברשת לטבעות נישואים מקוריות, ואפילו קצת מוזרות. יכול להיות שכשתסיימו להסתכל, תבחרו בכל זאת בזהב.

לתינוקיים: טבעות הלו קיטי

אם אתם זוג ילדותי וורוד, תאהבו בודאי את הטבעות התואמות של המותג "הלו קיטי". לגברת טבעת עם יהלומים עדינים ותחריט שפמה של החתולה, ולגבר אותו התחריט – אבל בפנים הטבעת, כדי שלא יראו. לא צריך להיסחף.

אין תמונה
טבעת הלו קיטי. שלה בחוץ, שלו בפנים

לחנונים: טבעות בינאריות

זה 1 או 0, אין אפשרות אחרת. אם אתם באמת מאמינים שהאדם שאיתו אתם מתחתנים הוא האחד והיחיד עבורכם, ושלא הייתה לכם מעולם אופציה אחרת פרט להיתקל בו, להתאהב ולסגור איתו או איתה את הבסטה לעולמי עולמים, הרי שהטבעת הזו מתאימה לכם.

אין תמונה
איתך או שום דבר. הטבעת הבינארית

לשיפוצניקים: טבעות בורג ואום

אתם מתאימים זה לזו לא כמו סיר למכסה אלא כמו בורג לאום, ואת ההקבלה המחמיאה הזו תענדו על אצבעותיכם לנצח. לטעמנו מדובר דווקא בטבעת חמודה מאוד, שתזכיר לכם תמיד את האום או הבורג שממתין לכם בבית.

אין תמונה
רק מפתח שוודי יכול להפריד בינינו. טבעות בורג ואום

לדביקים: טבעות חיבור לטלפון

אם אתם זוג בלתי נפרד, הרי שהטבעות האלה - המעוצבות בצורת חיבור הטלפון הנפוץ - ימשילו את יחסיכם ההדוקים וישאירו אתכם בקשר גם מן המרחקים.

אין תמונה
לא נפרד לעולם. טבעות חיבור לטלפון

לקיטשיים: טבעות פרפר

בלעדייך אני חצי בן-אדם, כלומר חצי פרפר. הפרפר המבותר האדמדם הזה ירפרף לכם חצוי על האצבע, יזכיר לכם שאתם רק חלק משלם.

אין תמונה
אם זה לא היה כל כך מכוער, זה היה חמוד. טבעות פרפר

למיושבים: טבעות בית

אתם עומדים להקים יחד בית בישראל, לא? נשמע כמו סיבה מצוינת לענוד את המבנה הזה על האצבע. זה אולי קצת לא נוח, אבל מה לא עושים למען שלום בית.

אין תמונה
בטוח שזו לא פרסומת לתנובה? טבעות בית

לרוחניים: טבעות משתלבות

אני בתוכך, אתה בתוכי, אנחנו שני גופים הנשזרים זה בזו בהרמוניה: שתי הטבעות הללו אומרות בדרכן בדיוק את הדברים האלה. אם מתעלמים מההקשר המיני הדי-בוטה, זה יכול להיות מסר נחמד.

אין תמונה
מסר מיני או מסר רוחני? טבעות משתלבות

לפליליים: טבעות טביעת אצבע

כל אחד מבני הזוג טובע את טביעת אצבעו הייחודית על המתכת, ובן הזוג הולך איתה צמוד לכל מקום. אם אתם לא מתכוונים לעבור על החוק בקרוב, לא אמורה להיות בעיה.

אין תמונה
הכי אישי שיש. טבעות טביעת אצבע
>> מעדיפים את הסטנדרט? טבעות נישואים של מעצבים מקומיים
>> עוגות חתן-כלה מדליקות ומצחיקות